ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استرالیا تا یک سال

به گزارش پیامک خنده، اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا در اظهاراتی جدید ضمن ابراز ناخشنودی از عدم تولید واکسن کرونا گفت: با توجه به این موضوع احتمالا طرح محدودیت های مرتبط با همه گیری کرونا به ویژه فاصله گذاری اجتماعی می تواند تا یکسال ادامه داشته باشد.

ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استرالیا تا یک سال

رسانه های استرالیایی به نقل از نخست وزیر این کشور گزارش دادند: فاصله گذاری اجتماعی چیزی است که باید به آن عادت کنیم و این موضوع ممکن است یک سال ادامه داشته باشد.

اسکات موریسون روز جمعه هشدار داد که فعالیت های اجتماعی در استرالیا به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا می تواند محدودیت ها را تشدید کند و زمان بندی آن را نیز افزایش دهد.

استرالیا تا به امروز پس از بستن مرزهای خود و تحمیل مقررات سخت دوری اجتماعی در ماه گذشته از تعداد زیاد تلفات کرونا که در برخی کشورهای جهان رخ داده، در امان مانده است. دراین کشور اقیانوسیه رستوران ها، کافه ها و دیگر مشاغل غیر ضروری تعطیل شده اند و تجمعات عمومی بیش از 2 نفر با تنبیهاتی مانند جریمه نقدی و حتی زندان روبه رو شده است، اقداماتی که انتظار می رود نسبت به 20 سال گذشته نرخ بیکاری را در این کشور دو برابر کند.

طبق گزارش های رسانه ای در استرالیا، تا به امروز 6 هزار و 500 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و 63 مرگ نیز در این کشور ثبت شده است.

نخست وزیر اسکات موریسون گفت: با توجه به اینکه هیچ چشم اندازی برای تولید واکسن کرونا وجود ندارد، بنابراین برخی محدودیت ها مانند قانون رعایت فاصله حداقل یک و نیم متر احتمالا برای ماهها و حتی تا یکسال باقی بماند.

مدارس و دانشگاه های استرالیا نیز اکنون بسته هستند و بیشتر کارهای خود را به صورت مجازی پیگیری می کنند اما بررسی دانشگاه ویکتوریای استرالیا حاکی است: برای دانشگاه های استرالیا که به دانشجویان بین المللی متکی هستند، بسته شدن مرزها سبب ایجاد خسارت 12 میلیارد دلاری به درآمدهای دانشگاه ها خواهد شد.

دانشگاه ویکتوریا همچنین پیش بینی کرد که بستن مرزها و سواحل استرالیا بیش از 38 میلیارد دلار به اقتصاد این کشور اقیانوسیه خسارت خواهد زد.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 909

به "ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استرالیا تا یک سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استرالیا تا یک سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید