9تیرماه؛ برگزاری یادواره شهدای چین

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران: یادواره شهدای چین با موضوع شهیدان عدالت منش در روز سه شنبه 9 تیرماه برگزار خواهد شد.

9تیرماه؛ برگزاری یادواره شهدای چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران احمد بهرامی معاون فرهنگی بنیاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه ما مسئولان این است که حماسه های شهدا را به درستی به نسل جوان منتقل کنیم. در دوران دفاع مقدس جوانان ایثارگر ما در مقابل ارتش متجاوز بعث عراق مردانه ایستادگی نموده و نام خود را در تاریخ شجاعت ها و دلاور ی ها جاودانه کردند. دشمنان ما در این هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند و به همین دلیل با تغییر جبهه، جنگ نرم را در دستور کار قرار داده اند .

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا اثر عظیمی در بیداری نسل جوان ما دارد، اعلام کرد: برگزاری یادواره شهدا همه نقشه ها و توطئه های از پیش معین شده دشمن را خنثی خواهد نمود. شهدای ما در طول سه دهه اخیر برای مبارزه با فتنه ها و توطئه های دشمنان جانفشانی کردند و اگر به وصایای آنها به دقت توجه کنیم، خواهیم فهمید که همه آ ن ها با بصیرت الهی که در وجود خود داشتند ما را به آگاهی و اندیشه در این زمینه فرا می خواندند.

بهرامی به نقش دستگاه های فرهنگی این استان برای تبیین اندیشه شهدا اشاره نمود و گفت: همه دستگاه ها اعم از آموزش و پرورش و دانشگاه و صدا و سیما در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش دارند چراکه مخاطبان آنها جوانان و نوجوانان بوده و با برنامه ریزی و برنامه سازی خواهند توانست این تفکر را در جامعه زنده نگه دارند. اکنون که بیش از صدها بنگاه شایعه پراکنی به دنبال ایران هراسی و تهمت و بهتان علیه نظام اسلامی هستند، وظیفه رسانه ها در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت سنگین تر از هر زمان به نظر می رسد.

این مسئول در ادامه به برنامه های مختلف این نهاد در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره نمود و گفت: به همین منظور در روز سه شنبه 9 تیر ماه سال جاری و در ساعت 17 عصر یادواره شهدای روستای چین از توابع بخش لوداب با موضوع شهیدان عدالت منش برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 583

به "9تیرماه؛ برگزاری یادواره شهدای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9تیرماه؛ برگزاری یادواره شهدای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید