40 همایش پیاده روی در استان اردبیل برگزار می گردد

به گزارش پیامک خنده، مرتضی تاج مهر در مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای در بخش ورزش همگانی اردبیل پیش بینی شده که از آغاز ایام دهه فجر در نقاط مختلف استان اجرایی خواهد شد.

40 همایش پیاده روی در استان اردبیل برگزار می گردد

وی اضافه نمود: برای افزایش گرایش مردم به ورزش همگانی نیازمند برخورداری از ابتکارات و ایده های جدیدی هستیم و تکیه بر روش های سنتی کارگشا نخواهد بود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان اردبیل یادآور شد: میزبانی از جشنواره تندیس یخی و آدم برفی از دیگر برنامه های شاخصی خواهد بود که در صورت مناسب بودن بارش ها در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

تاج مهر به ظرفیت بسیار مناسب اردبیل در توجه به ورزش های زمستانی تاکید نمود و اضافه نمود: برگزاری مسابقات مختلف ساده ورزشی با برف می تواند علاوه بر ایجاد شور و انگیزه مضاعف در بین علاقه مندان در دستیابی به اهداف گردشگری ورزشی استان نیز مفید واقع گردد.

وی به دیگر برنامه های درنظر گرفته شده هیئت ورزش های همگانی استان اردبیل در ایام دهه فجر اشاره نمود و اضافه نمود: برگزاری مسابقات ثبت رکورد، همایش های صبحگاهی و شامگاهی در بسیاری از اماکن ورزشی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و الگوسازی در بین جوانان ورزش دوست از دیگر برنامه های محوری این مجموعه در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 122

به "40 همایش پیاده روی در استان اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 همایش پیاده روی در استان اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید