یارانه واریز شد و اعتراض ها ادامه دارد ، چرا یارانه کرونا به ما نرسید؟

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، قرار بود به 34 میلیون نفر یارانه معیشتی کرونا پرداخت گردد که دو مرحله آن در ماه های آذر و دی واریز شد. با واریز سومین مرحله آن در دو شب پیش فقط یک مرحله دیگر باقی می ماند که در اسفند ماه پرداخت می گردد.

یارانه واریز شد و اعتراض ها ادامه دارد ، چرا یارانه کرونا به ما نرسید؟

پیش از این، روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام نموده بود که سومین مرحله یارانه معیشتی کرونا ساعت 24 روز چهارشنبه 29 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

در حالیکه سومین مرحله واریز یارانه معیشتی نیز اجرا شده و دولت مدعی است به 34 میلیون نفر این یارانه را پرداخته، اما همچنان اعتراض ها ادامه دارد و خیلی از مخاطبان می پرسند: چرا یارانه به ما نرسید؟

این درحالیست که طبق اعلام قبلی، افرادی که هیج یک از اعضای خانواده آنها حقوق دریافت نمی نمایند، تحت پوشش بیمه نباشند، طبق شاخص های بانکی از حداقل حقوق برخوردار نباشند و جزو مشمولان یارانه معیشتی باشند، ماهانه 100 هزار تومان دریافت می نمایند.

مبلغ این یارانه برای 9 میلیون نفر از اعضای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد 120 هزار تومان و برای 25 میلیون نفر دیگر از اقشار آسیب دیده 100 هزار تومان به ازای هر نفر است.

اما نظرات مخاطبان خبرنگاران را در زیر بخوانید:

چرا واسه ما نمیریزن ولی اطرافیان ما ک وضع اقتصادی خوبی دارن خونه و ماشین دارن میریزن اما واسه ما ک مستاجریم و ماشین نداریم واریز نکردن چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟

با سلام

آیا میشه اعتراض کرد؟؟

ممنون میشم کسی هدایت کنه

خیلی قانون مضحکیه،وقتی هیچ کار دولت روی حساب و کتاب نیست چرا بعضیا انتظار دریافت یارانه کرونا رو دارن؟

ما ها که قشر کم درآمد یا به نوعی مرده این مملکت محسوب میشیم فقط یه کار از ما برمیاد، اونم دعا کردن تا هرچه زودتر دولت آقای روحانی زودتر به سرانجام برسه

وقتی یه دولت با این همه ادعا نمیتونه جلوی تورم خیار رو بگیره پس امیدی بهش نیست خودتونو خسته نکنید چون گوش شنوایی نیست

برای من هم واریزنشده ماه قبل واریزشده بودتحت پوششم

حق مردم روخوردن بروی خودشون هم نیاوردن بااین گرونی این یارانه حق خوده مسئولین بود ازگرسنه بگیر بده به سیر

بنده43سالمه .نه بیمه دارم .نه حقوق دارم نه درآمد دارم.یارانه معیشتی هم گرفتم .وام یک تومانی هم گرفتم .ولی هرسه مرحله برام نریختن…خاک بر سر من که ایرانی ام وهزاروچهارصد سال تاریخ دارم.وباید باتمام آدمهای دیگه مثل یک سوپر استار زندگی کنم.ولی با داشتن دزدان هم خانه ام به جایی رسیدم که برای پول یارانه که پول دوکیلوپیاز و چند تا نون بیشتر نیست به گدایی افتادم …خدا یا رحم کن .چه بودیم .چه شدیم.وچه خواهیم شد خداوندا.

من فقط یک وانت پیکان دارم با اون کارمیکنم،نه خانه دارم،نه حساب بانکی،متاهل ام 2فرزنددارم،نه وام یک میلیونی گرفتم،نه یاری 100هزارتومان هم نگرفتم،الان 3ماه دادن،برای من واریز نشد،آرام وقرار را شناسایی میکنن…به افرادی که وضع اقتصادی بهتری ازمن دارن یاری گردهمایی دادن،پس چرا به من ندادن،خیلی نیازمندم،هیچ جایی هم برای اعتراض نیست که ما پیگیری کنیم.این چه عدالتیه،

یارانه معیشت منم این مال واریز نکردن ولی یارانه کرونا و و یارانه بیستم ماه رو واریز کردن الان باید به کجا مراجعه کنم برای یارانه معیشت؟

سلام آقای مسئول یارانه چرا به چه علت برای من که کارگر ومستاجر هستم تعلق نمیگیره لطفا جواب بدید

سلام…..ما خانواده 6 نفره هستم الان چند بار یارانه کردنایی و معشیتی واریز شد واسه ما هیچی واریز نشد… تروخدا به داد ما برسید…این چند ماه هیچ کاری نیس ونمیتونیم درست چیزی بخوریم و بخریم تروخدا یاریی بکنید…. ممنون

سلام …..بخدا ما هیچ یارانه یی تاحالا نگرفیتم ….چرا خب مشکل تون چیه …دارین به کسایی که تجار هستن واریز مکیند اما ما هیچی …اخه تروخدا کاریز کنین خیلی محتاجشون هستیم …این چتد ماه نکاری هست و ن چیزیی یه یاریی هم بهمون بکنید

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1463

به "یارانه واریز شد و اعتراض ها ادامه دارد ، چرا یارانه کرونا به ما نرسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه واریز شد و اعتراض ها ادامه دارد ، چرا یارانه کرونا به ما نرسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید