گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، صمصامی: تأثیر کمبود بازی های تدارکاتی را در مسابقات دیدیم

به گزارش پیامک خنده، ملی پوش هندبال کشورمان پس از شکست مقابل کره جنوبی، گفت که ناکامی این تیم ناشی از کمبود دیدارهای تدارکاتی بوده است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، صمصامی: تأثیر کمبود بازی های تدارکاتی را در مسابقات دیدیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهرداد صمصامی، بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان پس از شکست برابر کره جنوبی و نرسیدن به دور بعدی مسابقات بازی های آسیایی 2018 گفت: همه بازیکنان در این بازی کوشش خودشان را کردند. ما مقابل یکی از باتجربه ترین تیم های آسیا بازی کردیم. به نظر من خوب جنگیدیم و تمام تاکتیک ها و استراتژی هایی که داشتیم را اجرا کردیم. فقط کره از بعضی اشتباهات ما استفاده کرد و پیروز شد.

وی ادامه داد: بازی در ابتدا نزدیک بود، اما اواخر مسابقه با توجه به اینکه زمان کمی داشتیم، می خواستیم دفاع باز ارائه کنیم که کره ای ها به مشکل بخورند و بتوانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم. با این حال در اواخر کار نتوانستیم آن طور که باید و شاید تمرکز داشته باشیم.

ملی پوش هندبال کشورمان با بیان اینکه بازیکنان تیم واقعاً جنگیدند، گفت: به بچه ها تبریک می گویم. ما پنج نفر از بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار نداشتیم، اما با این وجود جنگیدیم. سه ماه از خانواده دور بودیم و در اردوی تیم ملی تمرین می کردیم. درست است که نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود برسیم و به جمع چهار تیم برتر صعود نکردیم، اما چیزی از ارزش های تیم کم نمی گردد. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم جبران کنیم.

صمصامی درخصوص اینکه کره کار سختی برابر ایران داشت، مطرح کرد: همه تیم های آسیایی و حتی قطر هم از ایران می ترسند. قبل از اینکه به بازی های آسیایی بیاییم، قطری ها خواهش کردند دو دیدار محبت آمیز با ما داشته باشند، اما متأسفانه به دلیل بعضی مسائل مالی و کمبود بازی تدارکاتی که تأثیر مستقیم آن را اینجا دیدیم، نتوانستیم بیش از این جلو برویم.

وی ادامه داد: ما بازی به بازی بهتر می شدیم. در دیدار مقابل قطر اشتباهات فردی مان خیلی زیاد بود که با 15 امتیاز اختلاف باختیم، اما در سه بازی بعدی مقابل بحرین، هنگ کنگ و کره رفته رفته خوب می شدیم و این نشان می دهد تیم ملی ما بازی تدارکاتی کمی داشته است. فقط می توانم بگویم شرمسار ام که نتوانستیم در بین چهار تیم برتر مسابقات باشیم. امیدوارم در آینده بتوانیم یک تیم ملی خیلی قوی تر داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 512

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، صمصامی: تأثیر کمبود بازی های تدارکاتی را در مسابقات دیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، صمصامی: تأثیر کمبود بازی های تدارکاتی را در مسابقات دیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید