گزارش تمرین استقلال، جشن تولد برای مربی استقلال و حضور استراماچونی با لباس شخصی

به گزارش پیامک خنده، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار گردید که آندره آ استراماچونی، سرمربی آبی پوشان با لباس شخصی در تمرین حضور یافت.

گزارش تمرین استقلال، جشن تولد برای مربی استقلال و حضور استراماچونی با لباس شخصی

به گزارش خبرنگاران، تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی ملاقات مقابل پیکان از ساعت 12:30 در مجموعه انقلاب و پشت درهای بسته برگزار گردید.

در حالی که مسئولان استقلال از جمله اسماعیل خلیل زاده بحث قهر استراماچونی را رد نموده بودند، اما این مربی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش با لباس شخصی در تمرین حضور یافت و تمرین را به دستیارانش سپرد.

میلاد زکی پور که به دلیل مصدومیت چند هفته ای دور از میادین بود، به صورت اختصاصی با مارکو کاسر بدنساز استقلال تمرین کرد.

پیش از آغاز تمرین، بازیکنان استقلال برای مارکو مربی بدنساز تیم جشن تولد گرفتند. همچنین پس از انتها تمرین نیز کیکی برای این مربی تهیه شد تا در رختکن جداگانه برای مربی تیم شان جشن بگیرند.

بازیکنانی که مقابل شهر خودرو به میدان رفته بودند، ریکاوری نموده و سایر بازیکنان زیر نظر عمر دانسی به تمرینات گروهی مشغول شدند. فوتبال درون تیمی یکی از بخش های تمرین بازیکنان ذخیره بود.

جواد زرینچه، سرپرست تیم استقلال به دلیل انجام کارهای اداری برای سفر به مالزی در تمرین حضور نداشت. سرپرست آبی پوشان قرار است فردا راهی مالزی شده تا در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات پیکان - استقلال در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 دوشنبه و به قضاوت موعود بنیادی فر در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 594

به "گزارش تمرین استقلال، جشن تولد برای مربی استقلال و حضور استراماچونی با لباس شخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین استقلال، جشن تولد برای مربی استقلال و حضور استراماچونی با لباس شخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید