کیاوش علاسوند: افسوس که مس سونگون را شکست ندادیم

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که بازیکنانم به این باور رسیده اند که می توانند بازی را برگردانند، گفت: بازی خیلی خوبی بود اما افسوس که با برد به سود ما به اتمام نرسید.

کیاوش علاسوند: افسوس که مس سونگون را شکست ندادیم

کیاوش علاسوند پس از تساوی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور برابر مس سونگون، اظهارکرد: خوشحالم که همه توانایی بازیکنانم را دیدند. آن ها فوق العاده هستند و در بازی با ساوه نیز بازیکنانم مثل امروز خوب و توانمند بازی کردند ولی با یک اشتباه داور به بازی برنگشتیم. در بازی با مس هم جز برد، چیزی لیاقت بازیکنانم نبودند و تمام بازیکنانِ درون زمین و بیرون زمین و مجموعه باشگاه برای کسب نتیجه همدل بودند.

به گزارش خبرنگاران، وی اعلام کرد: به نظرم اتفاق بزرگی رخ داد و با این تساوی به جدول برگشتیم. مطمئن باشید این جوانان کار فوق العاده ای می نمایند. حفاری تیم و باشگاه بزرگی است و می تواند به جدول برگردد و مجددا خودش را در لیگ برتر نشان دهد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اعلام کرد: در ملاقات با مس، دو گل از روی اشتباهات فردی دریافت کردیم اما خیلی خوب رو به روی تیم بزرگی چون مس جبران کردیم. بازیکنانم به این باور رسیده اند که می توانند بازی را برگردانند. بازی خیلی خوبی بود اما افسوس که با برد به سود ما به اتمام نرسید. ناامید نیستیم و کوشش مان را بیشتر می کنیم تا عقب افتادگی ها را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل شکست های حفاری در ملاقاتهای قبلی چه بوده است؟ عنوان نمود: مطمئنا مشکل اصلی من بودم زیرا عملکرد بازیکنانم فوق العاده بوده است و شاید من در چینش بازیکنان و نحوه بکارگیری آنها اشتباه داشتم. فکر می کنم اکنون بازیکنانم هماهنگ تر شده اند. تیم ما جوان است و با تیم حفاری سابق که بازیکنان شاخص داشت، متفاوت است. البته بازیکنانم در حال رشد هستند ولی واقعا پیدا کردن ترکیبی که بتواند در زمین باهم بازی نمایند در زمان هایی زمانبر است اما قول می دهم این مهم را هر چه سریعتر حل کنیم و اتفاقات خوب برای باشگاه بیافتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1394

به "کیاوش علاسوند: افسوس که مس سونگون را شکست ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیاوش علاسوند: افسوس که مس سونگون را شکست ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید