بگومگوی فرهاد مجیدی با مجری شبکه اماراتی (تور دبی ارزان)

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران: فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال این روز ها راهنمایی اتححاد کلباء در امارات را به عهده گرفته و با توجه به بازی های تدارکاتی که انجام داده نتایج بسیار خوبی کسب نموده است. مجیدی در پیش فصل فقط یک شکست متحمل شده و همین موضوع باعث شده تا تیم او تبدیل به یکی از مرموزترین تیم های فصل پیش رو در امارات باشد.

بگومگوی فرهاد مجیدی با مجری شبکه اماراتی (تور دبی ارزان)

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، همین موارد باعث شده تا فرهاد مجیدی یکشنبه شب مهمان برنامه ضربة البدایة از شبکه الریاضیة امارات باشد. برنامه ای که به یک گفت وگوی مفصل با سرمربی سابق استقلال تبدیل شد. فرهاد مجیدی در این مصاحبه ابتدا از حضورش در دنیای مربیگری و سپس از موفقیت با استقلال حرف زد، ولی وقتی کار به تیم جدیدش در امارات رسید با مجری برنامه وارد بگومگو شد. بخشی از این مصاحبه را می خوانید.

می خواهم درباره تیم جدیدت اتحاد کلباء صحبت کنی. این تیم در چه سطحی است و چقدر برای آغاز لیگ آماده هستید؟

مجیدی: من 2 ماه است که با تیم اتحاد کلباء تمرین می کنم و نکات منفی و مثبت زیادی را در این مدت دیدم. ولی دوست دارم درباره چیز های مثبت صحبت کنم. قبلا در فضای فوتبال امارات کار نموده ام. مدیران باشگاه افراد بسیار خوبی هستند. کسانی که در امر اداره باشگاه هستند، قبلا فوتبافهرست بوده اند و کار کردن با آن ها بسیار لذت بخش است. نکته دیگری که خیلی من را راضی نموده، جوانان تیم هستند که من را به آینده امیدوار نموده است. در گفتگویی که با آقای علی کانو مدیر باشگاه داشتم، از او خواستم که بازیکنان جوان بیشتری را به تیم بیاورند و این ها را به فوتبال امارات معرفی کنیم. بازیکنانی مانند: ناصر، سلطان عادل، ولید و... این افراد آینده درخشانی در فوتبال دارند و می توانند برای تیم ملی امارات مثمر ثمر باشند.

برنامه لیگ اعلام شده است. در هفته های اول باید به مصاف تیم های البطائح، الوحده، الظفره، العین و شباب الاهلی بروید.

برنامه 5 هفته ابتدایی را سخت و سخت می بینی یا برایت فرقی ندارد با چه تیم هایی روبرو می شوی؟

مجیدی:، چون هنوز این تیم ها در لیگ امارت بازی انجام نداده اند، شناخت کاملی روی آن ها ندارم. ولی فکر می کنم بعد از برگزاری سه هفته نخست، لیگ بخاطر بازی های تیم ملی امارات متوقف خواهد شد. با بازیکنان صحبت نموده ام، سه بازی با تیم های البطائح، الوحده و الظفره بازی داریم. فکر می کنم 9 امتیاز را بگیریم.

منظورت این است 9 امتیاز را از 5 هفته نخست بگیری؟

مجیدی: نخیر، از 3 بازی!

تا این حد اطمینان داری؟

مجیدی: مطمئن باشید که تیم ما توانایی لازم را دارد و می دانم از 3 بازی نخست، 9 امتیاز را می گیریم.

فرهاد به تیمش اطمینان دارد که این امتیازات را کسب می نماید. طبیعتا این جاه طلبی برای هر مربی قابل احترام است.

مجیدی: آیا صحبتی که انجام دادم برایتان عجیب بود؟

نه، هرگز.

مجیدی:، ولی شما طوری صحبت کردید که انگار تعجب نموده اید. مهمترین نکته ای که در اتحاد کلباء وجود دارد این است که بازیکنان خوبی در این تیم وجود دارند. صحبت هایی که با بازیکنان اتحاد کلباء انجام دادم را با بازیکنان استقلال نیز انجام داده ام و به آن ها گفتم که شما برترین هستید و هیچ تیمی نمی تواند شما را شکست دهد. من از آن ها خواستم که خودشان را باور داشته باشند و از انگیزه و توانایی آن ها اطلاع کامل دارم. من این صحبت ها را در رسانه های ایرانی انجام دادم و بازیکنان استقلال به این باور رسیدند. این صحبت ها را اکنون با بازیکنان اتحاد کلباء نیز انجام می دهم که باید به این باور برسند که می توانند این مهم را انجام دهند. به نظر من یاسر هیچ فرقی با بازیکنان تیم ملی امارات ندارد. یا ولید راشد بازیکن بسیار باهوشی است. از 20 سال پیش که من در اینجا بازی می کردم، فوتبال امارات چه از نظر مدیریتی و چه از لحاظ ساختاری یک لیگ کاملا حرفه ای و رو به پیشرفت است. با وجود نکات مثبتی که گفتم، اما امارات 30 سال است که به جام جهانی صعود ننموده است. امارات باید روی فوتبال جوانان سرمایه گذاری کند. باید این دیدگاه که هر بازیکنی که در فهرست مازاد تیمش بود به اتحاد کلباء بیاید را تغییر دهیم. تیم اتحاد کلباء بازیکنان جوان و نخبه ای دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2088

به "بگومگوی فرهاد مجیدی با مجری شبکه اماراتی (تور دبی ارزان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "بگومگوی فرهاد مجیدی با مجری شبکه اماراتی (تور دبی ارزان)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگومگوی فرهاد مجیدی با مجری شبکه اماراتی (تور دبی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید