کولیوند: باید زیرساخت های لازم برای مدیریت کارها از منزل فراهم گردد

به گزارش پیامک خنده، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی تاکید نمود: برقراری کسب کار الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می گردد.

کولیوند: باید زیرساخت های لازم برای مدیریت کارها از منزل فراهم گردد

جهت دریافت خدمات آموزش ساخت آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمد جواد کولیوند در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به راهکارهای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و متضرر شدن تولیدنمایندگان و فروشندگان، اعلام کرد: متاسفانه ما در مقاطع مختلف بعد از آنکه اتفاق هایی رخ می دهد تازه به فکر راهکارهایی می افتیم. اکنون نیز دغدغه همه جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون در مورد مدارس و دانشگاه ها آموزش از راه دور در دستور قرار گرفته است. از سوی دیگر برقراری کسب کار الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می گردد.

نماینده مردم کرج در مجلس توضیح داد: با حرکت به سمت انجام کارهای روزمره به صورت الکترونیک هزینه خانوار ها کم می گردد و ترددهای غیر ضروری نیز کاهش می یابد. اکنون باتوجه به شرایط پیش آمده برگزاری جلسات، سمینارها و میتینگ ها باید به صورت غیر حضوری و توسط ویدیو پرژکتور یک ضرورت است.

وی در ادامه تاکید نمود: رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است. باید زیرساخت های لازم فراهم گردد تا افراد بتوانند کارهای خود را از منزل مدیریت نمایند. هر سه قوه باید به نوبه خود دولت الکترونیک را دنبال نمایند اینگونه به کسب و کارها نیز خسارت وارد نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 730

به "کولیوند: باید زیرساخت های لازم برای مدیریت کارها از منزل فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولیوند: باید زیرساخت های لازم برای مدیریت کارها از منزل فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید