کاسیاس: رونالدو به عنوان میهمان به قطر نیامده است (تور ارزان قطر)

به گزارش پیامک خنده، ایکر کاسیاس در آفریقای جنوبی در سال 2010 توانست همراه اسپانیا قهرمان گردد. او درباره ستاره های احتمالی این جام گفت: خیلی سخت است بخواهید از یک بازیکن نام ببرید. اگر بنزما مصدوم نمی شد او را شانس اول توپ طلا می دانستم. ولی الان بازیکنانی، چون نیمار، مسی و کریستیانو هستند. مردم فکر می نمایند کریستیانو به عنوان میهمان به جام جهانی آمده است و به خاطر نیمکت نشینی در منچستریونایتد روی او حساب نمی نمایند. وقتی مردم در خصوص کریس صحبت می نمایند، کار هایی را که انجام داده فراموش می نمایند. من همواره دوست دارم که او در تیمم باشد. کریستیانو هنوز هم توانایی دارد.

کاسیاس: رونالدو به عنوان میهمان به قطر نیامده است (تور ارزان قطر)

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کریستیانو در آخرین بازی محبت آمیز این تیم قبل از آغاز جام جهانی مقابل نیجریه بازی نکرد. فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام نموده بود که این موضوع به علت ناراحتی معده رونالدو بوده و او مسئله ای برای بازی در ملاقات نخست تیمش ندارد. ستاره پرتغالی می تواند برای اولین بازی خود در روز پنج شنبه برابر غنا در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

او درباره پیش بینی خود از ملاقات نهایی این جام نیز گفت: من دوست دارم اسپانیا و پرتغال در ملاقات نهایی باشند و این فینال مورد علاقه من است. من در این جام برزیل و فرانسه را یکپارچه تر می بینم، اما اسپانیا می تواند به نیمه نهایی برسد. اسپانیا به علت تغییراتی که در این سال ها داشته هنوز به ثبات نرسیده است. لوییس انریکه تغییر نسلی اساسی ایجاد نموده است و این آسان نیست که زود تیم را به موفقیت برساند.

ملاقات افتتاحیه جام جهانی از امروز ساعت 19:30 دقیقه بین اکوادور و قطر برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2127

به "کاسیاس: رونالدو به عنوان میهمان به قطر نیامده است (تور ارزان قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسیاس: رونالدو به عنوان میهمان به قطر نیامده است (تور ارزان قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید