ساعت بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران ، اروگوئه

به گزارش پیامک خنده، ملاقات ایران با اروگوئه شروع عصری تازه در تیم ملی است. تیم ملی پس از کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ، مجدداً با کارلوس کی روش سرمربی پیشین پرتغالی خود همکاری را شروع نموده است. ایران فرصت بسیار کمی برای آماده سازی جهت حضور در معتبرترین تورنمنت فوتبالی دنیا دارد. شاگردان کی روش در فیفادی پیش رو 2 بازی تدارکاتی دارند که اولین آن مقابل تیم ملی اروگوئه است. این بازی امشب، آدینه، ساعت 19.30 دقیقه به وقت ایران و به میزبانی اتریش برگزار می گردد.

ساعت بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران ، اروگوئه

ملاقات با یاران سوارز

تیم ملی فوتبال اروگوئه با 2 قهرمانی در جام دنیای یکی از پرافتخارترین تیم های تاریخ فوتبال دنیا است. این تیم در حال حاضر در رده سیزدهم رده بندی فیفا و پس از برزیل و آرژانتین در رتبه سوم آمریکای جنوبی جای دارد. اروگوئه در جهت صعود به جام دنیای کلمبیا با راهنمایی کارلوس کی روش را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد. اروگوئه در گروه H جام دنیای 2022 قطر با تیم های پرتغال، غنا و کره جنوبی هم گروه است.

در ترکیب تیم ملی اروگوئه چهره های سرشناسی به چشم می خورد که مشهورترین آن لوئیس سوارس ستاره سابق لیورپول و بارسلوناست. داروین نونی یز از لیورپول، فدریکو والورده از رئال مادرید دیگر چهره های سرشناس اروگوئه در این مسابقه هستند. ادینسون کاوانی مهاجم سرشناس لاسلسلته در لیست این تیم در بازی حضور ندارد.

ملاقات پس از 19 سال

تیم ملی با بیشتر تیم های قاره آمریکای جنوبی بازی نموده است که یکی از این تیم ها تیم ملی اروگوئه است. تیم ملی در سال 2003 با راهنمایی همایون شاهرخی در تورنمنتی چهارجانبه در هنگ کنگ با اروگوئه بازی کرد و در 120 دقیقه مقابل این تیم به تساوی 1-1 رسید. تک گل ایران در این مسابقه را علی سامره به ثمر رساند. تیم ملی در این مسابقه در ضربات پنالتی مغلوب حریف شد.

تیم ملی 13 بازی با 7 کشور آمریکای جنوبی داشته که ایران در 2 بازی آخر که با مربیگری کی روش بوده به پیروزی رسیده است. ایران در تقابل با تیم های آمریکای جنوبی به 3 پیروزی، 6 تساوی و 4 باخت دست یافته است.

اروگوئه سال 2022 را بسیار رویایی پشت سر گذاشته و در 7 بازی 6 پیروزی و یک تساوی کسب نموده است. این تیم در 5 بازی اخیر خود گل نخورده و در امسال فقط یک بار دروازه اش باز شده و باید دید که تیم ملی ایران که از عناصر هجومی برجسته برخوردار است آیا قادر به عبور از خط دفاع مستحکم حریف هست یا خیر؟

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2103

به "ساعت بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران ، اروگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران ، اروگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید