کاروان غدیر ایران در مراسم افتتاحیه رژه رفت

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران به اینچئون، کاروان ایران در دومین دوره بازی های پاراآسیایی با 204 ورزشکار حضور پیدا می نماید. البته مسئولان برگزارکننده رقابتها تنها به بخشی از کاروان ایران اجازه حضور در مراسم رژه را دادند. جلیل باقری پرتابگر وزنه پرچمدار ایران در این بازی ها بود. مراسم افتتاحیه دومین دوره بازیهای پاراآسیایی در استادیوم مونهاک شهر اینچئون در حال برگزاری است.

کاروان غدیر ایران در مراسم افتتاحیه رژه رفت

دومین دوره بازی های پاراآسیایی اینچئون از 18 تا 24 اکتبر (26 مهر تا دوم آبان ماه) در اینچئون کره جنوبی برگزار می گردد. در این دوره از رقابتها شش هزار شرکت کننده شامل 4500 ورزشکار و 1500 مسئول از 41 کشور دنیا حضور پیدا خواهند کرد.

در نخستین دوره این بازی ها که به میزبانی گوانجو چین برگزار گردید، ورزشکاران در 19 رشته ورزشی به رقابت پرداختند که در این دوره از رقابتها، تعداد رشته ها به 23 رشته افزایش پیدا نموده است.

کاروان ورزشی ایران در دومین دوره بازی های پاراآسیایی با 204 ورزشکار در 16 رشته ورزشی شرکت خواهد نمود. کاروان ایران شامل 145 مرد و 56 زن خواهد بود که نسبت به دوره قبل تعداد ورزشکاران ایران افزایش چشمگیری داشته است.

کاروان ورزش ایران در دوره گذشته این بازیها که به میزبانی گوانجو چین برگزار گردید با کسب 23 مدال طلا، 17 مدال نقره و 20 مدال برنز به عنوان چهارمی دست پیدا نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 369

به "کاروان غدیر ایران در مراسم افتتاحیه رژه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان غدیر ایران در مراسم افتتاحیه رژه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید