چلسی آماده خانه تکانی اساسی در ماه ژانویه

به گزارش پیامک خنده، باشگاه چلسی میخواهد در پنجره زمستانی نقل وانتقالات، هفت بازیکن خود را در لیست خروجی قرار دهد.

چلسی آماده خانه تکانی اساسی در ماه ژانویه

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد سال 2021 برای باشگاه چلسی، سالی همراه با تغییرات گسترده باشد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، باشگاه چلسی ممکن است با باز شدن پنجره نقل وانتقالات زمستانی، هفت بازیکن خود را در لیست خروجی قرار دهد.

طبق این گزارش، فرانک لمپارد میخواهد با شروع سال 2021 یک خانه تکانی اساسی در تیمش داشته باشد و بازیکنانی را که در برنامه های تاکتیکی اش جایی ندارند یا حاشیه ساز هستند را از تیمش کنار بگذارد.

آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن، جورجینیو، مارکوس آلونسو، راس بارکلی، دنی درینک واتر و ویکتور موزس بازیکنانی هستند که سرمربی انگلیسی تیم فوتبال چلسی تمایلی به ادامه همکاری با آنها ندارد.

چلسی در تابستان اخیر هزینه زیادی برای جذب بازیکنانی نظیر تیاگو سیلوا، بن چیلول، کای هاورتس، حکیم زیاش و تیمو ورنر کرد و حالا گفته می گردد که در ژانویه پیش رو قصد به خدمت دکلان رایس از وستهام را دارد.

تیم تحت راهنمایی فرانک لمپارد با کسب 25 امتیاز از 15 بازی ابتدایی خود، در حال حاضر در رده هفتم جدول رده بندی این لیگ برتر انگلیس جای دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1375

به "چلسی آماده خانه تکانی اساسی در ماه ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی آماده خانه تکانی اساسی در ماه ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید