چرا حمید لبخنده دیگر کار نکرد؟

به گزارش پیامک خنده، ایرج راد بازیگر و کارگردان تئاتر با ابراز تاسف از درگذشت حمید لبخنده درباره تجربه همکاری اش در 2 سریال در پناه تو و در قلب من با وی خاطراتی را تعریف کرد.

چرا حمید لبخنده دیگر کار نکرد؟

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ایرج راد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره تجربه همکاری با زنده یاد حمید لبخنده که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، بیان کرد: من خبر درگذشت حمید لبخنده را همین چند دقیقه قبل شنیدم و بسیاربسیار از درگذشت وی متاسفم. حمید لبخنده از هنرمندان عزیزی بود که سال های سال بدون هرگونه حاشیه کوشش کرد با آرامش کامل زندگی و کار هنری خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: حمید لبخنده سال ها با استاد سمندریان کار می کرد و از هنرمندان بسیار توانای تئاتر بود و در این زمینه فعالیت های زیادی داشت. من در 2 سریال در پناه تو و در قلب من با حمید لبخنده همکاری داشتم که هر 2 مجموعه از کار های پیروز تلویزیون در زمان خودشان بود. حمید لبخنده چه از نظر اخلاقی و چه رفتاری، انسانی نمونه و هنرمندی توانا و ارزشمند بود. حضور در هر 2 سریال و همکاری با لبخنده برای من بسیار پرخاطره است. آرامش و رفاقتی که در گروه وجود داشت مثال زدنی بود. حمید همچون نامش که لبخنده بود همواره لبخند به لب داشت و با متانت و انسانیت با همه عواملش برخورد می کرد.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: حمید لبخنده از جمله هنرمندانی بود که نظم و انضباط برایش حائز اهمیت بود که این ویژگی ها از تربیت تئاتری اش نشات می گرفت. تمام برنامه ریزی ها و انتخاب های لبخنده در سر کار از لباس و لوکیشن گرفته تا ارتباط با بازیگران و عوامل همگی حساب شده بود که من در طول دوران کاری ام بسیار کم فردی را با چنین خصوصیاتی دیدم. هیچگاه پرداخت هایی که قرار بود به بازیگران و عوامل بپردازد به تعویق که نمی افتاد هیچ، همواره یک هفته زودتر از موعد مقرر دستمزد بچه ها را در پاکت می گذاشت و با احترام به تک تک عوامل پرداخت می کرد.

راد متذکر شد: در 2 تجربه همکاری که با لبخنده داشتم هیچ گونه برخورد و درگیری در پشت صحنه نداشتیم و همه چیز در آرامش انجام می شد. حمید لبخنده یک انسان واقعی بود و همواره سعی کرد خدمتگزار تئاتر باشد و بعد از فوت حمید سمندریان نیز مدیریت آکادمی سمندریان را برعهده گرفت.

بازیگر نمایش مرده های بی کفن و دفن در انتها صحبت هایش بیان کرد: لبخنده هنرمندی والا بود که بدون هیچ حاشیه ای فعالیت می کرد و من بسیار از فوت وی متأسف هستم. همواره این سوال برایم مطرح بود که چرا کارگردانی به این پیروزی و با این همه توانمندی و شناخت و دانش دیگر کار نکرد. روحش شاد و یادش گرامی.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1966

به "چرا حمید لبخنده دیگر کار نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا حمید لبخنده دیگر کار نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید