پیاده روی با موضوع کتاب از گلزار شهدای میناب تا امامزاده شاه مرعش

به گزارش پیامک خنده، موسس و پایه گذار باشگاه کتاب خوانی کُلودَنگِ کتاب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، از پیاده روی کتاب محور کلودنگیا در میناب اطلاع داد و گفت: بچه ها و نوجوانان گروه کتاب خوان کُلودَنگِ کتاب از گلزار شهدای این شهرستان از مسیر اول، تیاب، فخرآباد، شاه منصوری و ... گذر کردیم و همگام دوستداران امام رئوف در پیاده روی و اجتماع بزرگ عاشقان آن حضرت پس از طی مسافت حدود 15 کیلومتر به امامزاده شاه مرعش، تنها امامزاده میناب که از اولاد امام کاظم (ع) است رسیدیم.

پیاده روی با موضوع کتاب از گلزار شهدای میناب تا امامزاده شاه مرعش

یاسمن عباسی ادامه داد: در طول مسیر قصه گویی داشتیم و در جوار مرقد امامزاده نیز انواع قصه های مذهبی متناسب با مناسبت شهادت باب الحوائج با موضوع کتاب مسافر هشتم(زندگینامه امام رضا(ع)) و کاش تورا می دیدم(زندگینامه حضرت معصومه(س)) را برای زوار خواندیم.

این معلم مروج کتاب ادامه داد: به نیابت از حضور در مشهدالرضا در این مکان مقدس گرد هم آمده ایم و هزاران نفر از مردم عاشق اهل بیت و ائمه اطهار (ع)در این مکان حضور دارند.

یاسمن عباس در نخستین روز مهرماه 1366 در روستای دومشهر، در جنوب شرق هرمزگان زاده شد. وی شاعر، داستان نویس، قصه گو، مروج کتاب، معلم و کارشناس ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه هرمزگان است.

باشگاه کتاب خوانی کُلودَنگِ کتاب نیز حدود 14 سال پیشینه فعالیت دارد و آموزش قصه گویی، کتاب خوانی، نقد کتاب، شعرخوانی، شاهنامه خوانی، نقالی، داستان نویسی و نوشتن خلاق از فعالیت های اصلی این باشگاه کتاب خوانی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2251

به "پیاده روی با موضوع کتاب از گلزار شهدای میناب تا امامزاده شاه مرعش" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیاده روی با موضوع کتاب از گلزار شهدای میناب تا امامزاده شاه مرعش" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده روی با موضوع کتاب از گلزار شهدای میناب تا امامزاده شاه مرعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید