پنج نکته از بازی دورتموند و بایرن مونیخ

به گزارش پیامک خنده، الکس ریچاردز ، تیم جوان و درخشان لوسین فاوره توانست دو بار عقب افتادن مقابل بایرن مونیخ را جبران کند و در نهایت با گل پیروزی بخش پاکو آلکاسر، بایرن را سه بر دو ببرد اما در این بازی چه گذشت؟

پنج نکته از بازی دورتموند و بایرن مونیخ

رکورد لواندوفسکی

این مهاجم لهستانی در سال 2014، بوروسیا دورتموند را به صورت آزاد ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست. او از آن هنگام تاکنون بارها دروازه تیم سابقش را باز نموده است.

لواندوفسکی در 25 دقیقه ابتدایی این مسابقه بسیار بد بود اما ناگهان با ضربه سری قدرتمند، سیزدهمین گل خود مقابل دورتموند را به ثمر رساند. او در اوایل نیمه دوم این عدد را به 14 رساند و این بار هم با ضربه سر گل زد. البته در نهایت، گل های او ثمری نداشت.

درخشش رویس

مارکو رویس بازیکن فوق العاده ای است. در سال های اخیر، مصدومیت های جدی مانع آن شده که او زمان زیادی برای بازی در اختیار داشته باشد اما حالا که او کاملا آماده است، با راهنمایی فاوره، مربی سابقش در بوروسیا مونشن گلادباخ، دارد می درخشد.

کاپیتان دورتموند که در روزهای جوانی در پست بال می درخشید، حالا که 29 ساله است در پست بازیکن شماره 10 بازی می نماید.

پیشرفت سانچو

جیدون سانچو در نیمه اول تاثیر زیادی بر جریان بازی نگذاشت و بارها با توپ به سمت بن بست رفت. او در هنگامی که توپ را در اختیار داشت کمی شلخته بازی می کرد و انگار تحت تاثیر بازی قرار داشت.

اما او در نیمه دوم فوق العاده کار کرد. زمانی که دورتموند بازی را به کناره ها کشاند و به سمت دروازه حریف حمله برد، سانچو هم درخشید و توانست بارها با توپ به دفاع بایرن بزند و متس هوملس و داوید آلابا را بترساند.

زمانی که دورتموند احتیاج به بازیکنی داشت که توپ را از نیمه خودی به نیمه حریف ببرد، سانچو این کار را برایشان می کرد. آیا او واقعا 18 سال دارد؟

هوملز ناکام

متس هوملز فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد و بیشتر دارد این فصل را تحمل می نماید تا اینکه از آن لذت ببرد. این بازی بدترین نمایش او در این فصل بود.

هوملز به حدی بد بود و مقابل سانچو و رویس تا حدی دچار ضعف شد که در دقیقه 65 تعویضش کردند. رابطه او با کواچ، مربی بایرن هم خوب نیست و به نظر می رسد این مشکل ادامه پیدا کند.

حرف هواداران دورتموند

هواداران بوروسیا دورتموند به راحتی نظر خود را درباره موضوعات مختلف بیان می نمایند. آنها این بار پلاکاردهای متعددی به استادیوم آوردند که روی یکی از آنها نوشته شده بود: بوروسیا دورتموند نباید عضو لیگ نخبگان باشد که جدا از سایر مسابقات برگزار می گردد و نه سوپرلیگ. یک پلاکارد دیگر هم به فساد در ورزش اشاره داشت.

منبع: میرر

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 90

به "پنج نکته از بازی دورتموند و بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج نکته از بازی دورتموند و بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید