پذیرش دانشجو در رشته والیبال از سال آینده در دانشگاه ارومیه

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاه بهمن ماه 1400 در رشته والیبال دانشجو می پذیرد.

پذیرش دانشجو در رشته والیبال از سال آینده در دانشگاه ارومیه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

میرحسن سیدعامری امروز 13 مرداد در جلسه هم اندیشی تشکیل رشته والیبال در دانشگاه ارومیه که با حضور صاحب نظران این رشته ورزشی و اعضای هیات علمی این دانشکده تشکیل شده بود، گفت: ما سعی داریم تا بهمن 1400 در این رشته پذیرش دانشجو داشته باشیم و به همین دلیل اقدامات قانونی جهت کسب مجوز های تاسیس این رشته را انجام می دهیم.

رئیس دانشکده علوم ورزشی ضمن اشاره به این نکته که ارومیه پایتخت والیبال است و مردم این استان علاقه بسیار زیادی به این رشته ورزشی دارند، بیان نمود: تاسیس این رشته احتیاج و علاقه مردم و مسئولین را در جهت تربیت کارشناس، مربی، مدیر و بازیکن رشته والیبال تامین می نماید.

دکتر سید عامری در ادامه گفت: یکی از سیاست های راهبردی وزارت علوم تاسیس رشته های کارآفرین است که با توجه به اینکه فارغ التحصیل رشته والیبال خود می تواند به عنوان یک کارآفرین فعالیت ورزشی کند ، تاسیس این رشته در راستای سیاست های راهبردی وزارت علوم نیز است.

جهانگیر سید عباسی رئیس دپارتمان استعدادیابی و آموزش فدراسیون والیبال نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از اقدام دانشگاه ارومیه جهت تاسیس رشته والیبال گفت: فکر تاسیس این رشته از سالها پیش در این استان مطرح بود که خوشحالم که نهایتا به انتها می رسد .

وی ادامه داد: باید طرح درس های این رشته به گونه ای باشد که فارغ التحصیلان آن به صورت کامل کارشناس والیبال بوده تا بتوانند در باشگاه ها به عناوین مختلف یاری حال رشته والیبال باشند.

این مربی سابق تیم ملی والیبال بیان نمود: توجه به مینی والیبال، اسپانسرینگ والیبال، آسیب شناسی والیبال، لوازم یاری ورزشی والیبال نیز از جمله مواردی است که در سرفصل های این رشته باید به آنها توجه کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1109

به "پذیرش دانشجو در رشته والیبال از سال آینده در دانشگاه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجو در رشته والیبال از سال آینده در دانشگاه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید