ویارئال 1 ، یوونتوس 1؛ سرنوشت صعود به تورین کشیده شد

به گزارش پیامک خنده، خبرگزاری خبرنگاران- ملاقات ویارئال و یوونتوس در دلاسرامیکا برنده ای نداشت و سرنوشت این نبرد متعادل، مطابق انتظار به تورین کشیده شد.

ویارئال 1 ، یوونتوس 1؛ سرنوشت صعود به تورین کشیده شد

به گزارش خبرنگاران، در نیمه اول، دوشان ولاهوویچ در همان ثانیه های ابتدایی ویارئال را به شوک فرو برد و دروازه این تیم را باز کرد. در ادامه ویارئال توانست خودش را پیدا کند و به وسیله آرنو دونجوما و جووانی لوسلسو موقعیت هایی ساخت. یووه خوش شانس هم بود که ضربه لوسلسو به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه یووه سعی کرد با پاس های بلند از جناحین ضدحمله بزند که چندان خطرناک ظاهر نشد. در نیمه دوم، یوونتوس عقب نشینی بیش تری کرد و ویارئال جلو کشید که در نهایت تیم اونای امری با زدن گل، به حداقل حقش در این مسابقه رسید. مصدومیت جدی وستون مک کنی دیگر نکته تلخ این مسابقه برای یووه بود.

توضیح گل ها:

ویارئال 0-1 یوونتوس؛ دوشان ولاهوویچ 1`: ستاره صرب بیانکونری در اولین دقیقه از حضورش در لیگ قهرمانان اروپا گل زد! پس از لو رفتن توپ به وسیله یاران ویارئال، دنیلو توپی بلند برای دوشان ولاهوویچ ارسال کرد و او پس از یک کنترل خوب، با شوتی دقیق دروازه رولی را گشود.

ویارئال 1-1 یوونتوس؛ دنی پارخو 66`: روی اشتباه رابیو در جای گیری، شکاف بسیار بزرگی در خط دفاعی یووه ایجاد شد. دنی پارخو در این فضا جای گرفت و با دریافت پاس اتین کاپو، به راحتی با شزنی تک به تک شد و دروازه یووه را گشود.

یوونتوس بازی را هجومی شروع کرد و در همان دقیقه اول به گل رسید. پاس بلند دانیلو به پشت مدافعان ویارئال رسید و ولاهوویچ با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه میزبان فرستاد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 13، چیزی نمانده بود که ویارئال به گل تساوی برسد اما ضربه جیووانی لوسلسو به تیر دروازه یووه برخورد کرد.

سه دقیقه بعد، روی ارسال چوکووئزه، این دانجوما بود که می توانست گل تساوی ویارئال را به ثمر برساند اما ضربه پشت پای او را شزنی دریافت کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 26، روی حرکت خوب ولاهوویچ، این لوکاتلی بود که می توانست رجحان یووه را دو برابر کند اما ضربه او از بالای دروازه ویارئال به بیرون رفت.

بازی متعادل دنبال شد و در دقایق انتهای نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه با همان یک گل به سود یووه به انتها رسید.

نیمه دوم را یووه بهتر شروع کرد و در دقیقه 47، روی یک ضد حمله؛ ارسال کوادرادو یک موقعیت خوب برای موراتا ایجاد کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 66، پارخو گل تساوی را برای ویارئال به ثمر رساند. روی پاس دیدنی اتین کاپو به پشت مدافعان یووه بود که پارخو با شزنی تک به تک شد و با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کرد. بعد از این گل هم کوشش دو تیم برای گلزنی ادامه پیدا کرد اما باز هم هردو تیم در موقعیت سازی توفیق چندانی نداشتند. این فرایند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 85، روی پاس کوادرادو، ولاهوویچ صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که خرونیمو رویی حضور داشت. در دقایق انتهای هم توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 در انتظار ملاقات برگشت خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1999

به "ویارئال 1 ، یوونتوس 1؛ سرنوشت صعود به تورین کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویارئال 1 ، یوونتوس 1؛ سرنوشت صعود به تورین کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید