ارسلان: ایرانی ام و کشتی گیران ایرانی برادرانم هستند، از عبدولی عذرخواهی کردم

به گزارش پیامک خنده، عضو ایرانی الاصل تیم ملی صربستان با تاکید بر اینکه مردم ارزش مدالش را می دانند، گفت که از مبارزه با علیرضا عبدولی ناراحت بوده و در این خصوص از سعید عبدولی عذرخواهی نموده است.

ارسلان: ایرانی ام و کشتی گیران ایرانی برادرانم هستند، از عبدولی عذرخواهی کردم

علی ارسلان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران بعد از کسب اولین مدال طلایش برای صربستانی ها در جام نیکولای پتروف گفت: باوجودی که 7 روز به علت مشکلاتی که در خصوص پاسپورتم وجود داشت، نتوانستم تمرین کنم اما خداراشکر شرایط خوبی در جام نیکولای پتروف داشتم و به لطف خدا توانستم کشتی های نسبتا خوبی آنجا بگیرم. من در این 7 روز اصلا تمرین کشتی انجام نداده بودم و درحالیکه کشتی گیر حرفه ای، در روزهای آخر باید از تمریناتم کم کند و تمرین سبک انجام دهد، من در زمانی که باید تمرین کشتی انجام می دادم درگیر این مسئله شده و تا دقیقه نود هم معلوم نبود که بتوانم در بلغارستان کشتی بگیرم.

وی ادامه داد: دو روز قبل مسابقه بود که با یاری داور اشتفانک (قهرمان عنوان دار صربستان) توانستم پاسپورتم را بگیرم و خدا را شکر می کنم که توانستم به این تورنمنت بیایم.

ارسلان که سال گذشته هم در همین جام نیکولای پتروف اول شده بود، در خصوص سطح رقابت ها توضیح داد: سطح مسابقات سال گذشته بالاتر بود و خیلی از مدال داران جهانی و المپیک در وزن من بودند. سال جاری هم ابتدا کشتی گیر هند و سپس صربستان که عنوان دار هم بود را شکست دادم و در دور سوم متاسفانه به کشتی گیر خوب کشورمان خوردم. علیرضا عبدولی پهلوان و مثل برادرم هست، خیلی ناراحت شدم که باید با او کشتی بگیرم. اصلا حس خوبی نبود که با او کشتی گرفتم و از اینکه شرایط به گونه ای رقم خورد که با او مبارزه کنم، ناراحت شدم. من با سعید عبدولی و دیگر دوستان هم در این رابطه صحبت کردم و خوشحالم که برای آنها این مسئله حل شده است. از سعید عبدولی که در اینستاگرام به هم پیغام دادیم، بابت اینکه با برادرش کشتی گرفتم عذرخواهی کردم. امیدوارم علیرضا عبدولی در مسابقات بعدی پیروز باشد.

این کشتی گیر ایرانی الاصل صربستان در خصوص رویارویی اش با ابولادزه گفت: قبل فینال با ابولادزه کشتی گرفتم که کشتی گیر خوبی است. دوست نداشتم در این مسابقات پوئن فنی از دست بدهم اما این کشتی را 8-3 بردم و از دست دادن سه امتیاز را پای این می گذارم که 7 روز تمرین نکرده و حضورم در بلغارستان در اماو اگر بود. حریف فینالم هم در گروه خودش کشتی گیران عنوان داری را شکست داده بود. سال جاری گرجستان با تمام قوا به جام نیکولای پتروف آمد و در وزن من 4-5 نماینده داشتند که همه مدال دار بودند. حریف فینالم را هم با اختلاف شکست دادم.

وی در خصوص اینکه چه کسی در این رقابت ها مربی اش بوده، تاکید نمود: استویان که اصالتا بلغارستانی است و 9 سال است سرمربی صربستان بوده در کُچ بود. مشکل زبانی نداشتم و به انگلیسی با هم صحبت می کردیم. داور اشتفانک هم بود. بعلاوه فدراسیون کشتی صربستان برای من مترجم ایرانی گرفته و قراردادی یک ساله با اصغر نیک سیرت بسته است که هم زبان صربستانی به من یاد بدهد و هم مترجمم باشد. این خیلی اتفاق خوبی است و دیگر اینجا احساس تنهایی نمی کنم.

ارسلان در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در تورنمنت نیکولای پتروف کنار تیم ملی ایران حضور داشته و در عکس تیمی آنها نیز بود، اعلام کرد: رفتم با بچه های تیم ملی عکس گرفتم. ما 10 سال در اردوهای تیم ملی کنار هم بودیم، همه مثل برادران من هستند. درست است که حالا دیگر برای صربستان کشتی می گیرم، اما ایرانی ام و گذشته ام را فراموش نمی کنم. همواره هم به این اعتقاد داشتم هر کسی کو دور ماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش. اینجا به کشتی ام ادامه می دهم، مسابقه بعدی ام فروردین ماه در قهرمانی اروپا خواهد بود. خوشحالم که بعد از این مدال انرژی مثبتی از مردم کشورم گرفتم و آنها همان دیدی را نسبت به من دارند که قبلا داشتند. مردم ارزش مدالم را می دانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2025

به "ارسلان: ایرانی ام و کشتی گیران ایرانی برادرانم هستند، از عبدولی عذرخواهی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسلان: ایرانی ام و کشتی گیران ایرانی برادرانم هستند، از عبدولی عذرخواهی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید