نمی خواهم اتفاقات ملوان را نبش قبر کنم، همه جا اختلاف وجود دارد

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، مسئولان باشگاه ملوان چندی پیش محمد احمدزاده را از سرمربیگری این تیم برکنار نموده و اکبر میثاقیان را به جای وی انتخاب کردند.

نمی خواهم اتفاقات ملوان را نبش قبر کنم، همه جا اختلاف وجود دارد

احمدزاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره دلیل جدایی اش از ملوان با وجود ارتباط خوبی که در ماه های گذشته با مالکان این باشگاه داشت، اظهارداشت: ان شاء الله پیروزیت ملوان ادامه دار باشد و این تیم نتیجه بگیرد. شاید تصمیماتی که گرفته اند از جمله تغییر سرمربی بر اساس احتیاج تیم بوده است.

وی ادامه داد: من در استخدام باشگاه ملوان بودم و باید به تصمیم آنها گردن بگذارم. چیزی جز این نمی توان گفت و فقط آرزوی پیروزیت دارم. امیدوارم و از خدا می خواهم ملوان به بهترین شکل مسیرش را جلو ببرد.

سرمربی سابق ملوان در پاسخ به این سئوال که آیا از دست پژمان نوری و مازیار زارع مالکان این باشگاه دلخور است؟ تأکید کرد: این تصمیمی است که خودشان گرفته اند و دلخور بودن یا نبودن من فرقی ندارد.

احمدزاده از صحبت درباره جزئیات اختلافاتش با مالکان باشگاه ملوان خودداری کرد و گفت: هر توضیحی بدهیم جز این نیست که بخواهیم همدیگر را زیر سئوال ببریم. بهترین کار سکوت است. در هر مجموعه ای ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد. در مجموعه ما هم گویا اختلاف نظر وجود داشت که در نهایت منجر به جدایی من شد. اینکه چه اتفاقاتی اتفاق افتاده، حرف هایی است که نبش قبر است و من نمی خواهم به آن بپردازم، چرا که نه تنها مسئله ای را حل نمی کند، بلکه به حاشیه ها می افزاید.

وی یادآور شد: من به ملوان و شهرم علاقه دارم. فکر می کنم توانستم ثابت کنم چقدر تیم شهرم را دوست دارم و همه کاری برای آن انجام دادم. همان طور که آمدنم برای خودم خوشایند بود، رفتنم هم باید به موقع باشد.

سرمربی سابق ملوان که بعد از جدایی از این تیم به کار روی کامیون شخصی خود مشغول است، درباره ارزیابی اش از انتخاب اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این تیم تأکید کرد: میثاقیان آدم کارکشته ای بوده و سالها پیروز بوده است. او با محیط انزلی هم آشناست و با حمایت مردم می تواند در ملوان پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1027

به "نمی خواهم اتفاقات ملوان را نبش قبر کنم، همه جا اختلاف وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی خواهم اتفاقات ملوان را نبش قبر کنم، همه جا اختلاف وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید