نشت گاز در ایالت آندرا پرادش هند بیش از 1000 مسموم بر جای گذاشت

به گزارش پیامک خنده، بر اثر نشت گاز یک کارخانه شیمیایی دریکی از ایالت های جنوبی کشور هند بیش از 1000 نفر به شدت مسموم شده و روانه بیمارستان شدند.

نشت گاز در ایالت آندرا پرادش هند بیش از 1000 مسموم بر جای گذاشت

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، نشت شدید گاز در گوپالاپاتنام از توابع ایالت آندرا پرادش کشور هند حداقل 8 کشته برجای گذاشت.

گزارش ها حاکی است مردم این منطقه در ساعات شروعین بامداد امروز بر اثر استنشاق گازی سمی که بوی بسیار تندی داشت مجبور به ترک خانه های خود شده و به خیابان ها سرازیر شدند.

با این حال شدت انتشار گاز حداقل 1000 نفر از مردم این ایالت را به شدت مسموم نموده و آنها را راهی بیمارستان کرد.

پلیس و نیروهای محلی مرگ 8 شهروند بر اثر مسمومیت ناشی از انتشار گاز را تائید نموده و حال بعضی از افراد مسموم را نیز وخیم گزارش نموده اند.

گفته می گردد بیشتر افراد مسموم را بچه ها، افراد مسن و بیماران ریوی تشکیل می دهند که نشت گاز باعث مسمویت آنها شده است.

نیروهای امدادی هند نیز با حضور گسترده در منطقه کوشش می نمایند تا مردم را به نقاط امن تر منتقل نمایند و برای کاهش اثرات ناشی از گاز به استفاده از آب روی آورده اند.

این گاز تاثیر زیادی بر ساکنان 20 روستای مجاور نیز گذاشته و بیمارستان هایی که برای مقابله با کرونا فعالیت داشته اند اینک پذیرای افراد مسموم شده اند.

کانون اصلی انتشار گاز یک کارخانه پلیمر بوده که کوشش داشت پس از 40 روز تعطیلی مجددا فعالیت خود را شروع کند ولی نشت گاز مسائل زیادی را به برای مردم منطقه به وجود آورد.

هند تحت فشار کارگران روزمزد و بازاریان در کوشش است شرایط قرنطینه عمومی را در بعضی نقاط تسهیل کند و اجازه فعالیت محدود به مردم داده گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 955

به "نشت گاز در ایالت آندرا پرادش هند بیش از 1000 مسموم بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت گاز در ایالت آندرا پرادش هند بیش از 1000 مسموم بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید