نتیجه احراز صلاحیت شهردار کرج به زودی اعلام می گردد

به گزارش پیامک خنده، عضو شورای شهر کرج در خصوص آخرین وضعیت استعلام و احراز صلاحیت شهردار منتخب کرج گفت: هنوز نتیجه استعلام شهردار منتخب کرج به شورای شهر اعلام نشده است اما با توجه به ملاقات روز گذشته شهردار با معاون وزیر و روند کلی موجود، این نتیجه به زودی اعلام خواهد شد.

نتیجه احراز صلاحیت شهردار کرج به زودی اعلام می گردد

محمدحسین خلیلی اردکانی، ناظر شورای شهر کرج در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری، در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید از روند ساخت قطار شهری مشهد گفت: شهرداری مشهد به خوبی بخش خصوصی را به این پروژه وارد نموده و مترو کرج نیز با توجه به ظرفیت های موجود باید از این تجربه استفاده کند.

خلیلی اردکانی در ادامه با اشاره به اهمیت آنالیز بودجه سال 97 پس از استقرار شهردار اعلام نمود: با نهایی شدن شهرداری آقای شفقی و خاتمه تعطیلات شورا، تمامی سازمان ها و معاونت های شهرداری باید در شورا حاضر و گزارش عملکرد خود از تحقق بودجه سال 97 را ارائه نمایند.

وی اضافه نمود: با توجه به نزدیک شدن زمان آنالیز بودجه سال آینده، این گزارش عملکرد به شورا یاری خواهد نمود تا بودجه 98 را متناسب با واقعیت ها آنالیز کند.

عضو ناظر شورای شهر در سازمان حمل و نقل ریلی کرج در ادامه به بازدید از پروژه مترو مشهد، اشاره و بیان کرد: شهرداری مشهد در پروژه مترو خیلی جلوست و به خوبی توانسته بخش خصوصی را به این پروژه وارد و با ساخت مجتمع های بزرگ در ایستگاه ها درآمدزایی مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 2100 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو مشهد گرفته گردیده، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 700 میلیارد تومان اوراق برای این پروژه گرفته گردیده اما مترو کرج در طول مدت پروژه 100 میلیارد تومان گرفته که به ضرر منتهی گردیده است. برای سال جاری درخواست برای فروش 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت داده شد که با 250 میلیارد تومان آن موافقت صورت گرفت و طی دو تا سه ماه آینده به نتیجه خواهد رسید. مترو کرج می تواند از تجربه مترو مشهد و ورود بخش خصوصی به پروژه به خوبی بهره ببرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 40

به "نتیجه احراز صلاحیت شهردار کرج به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه احراز صلاحیت شهردار کرج به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید