مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال رسما استعفا کرد

به گزارش پیامک خنده، مهدی تاج در حالی استعفا نموده که یکی از نواب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب خواهد شد تا زمینه برگزاری مجمع انتخابات در اردیبهشت 99 را فراهم کند.

مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال رسما استعفا کرد

سخنگوی فدراسیون بیان کرد بیان کرد که مهدی تاج به علت کسالت از سمت خود در ریاست فدراسیون فوتبال استعفا نموده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: متاسفانه پس از حمله قلبی انجام شده قبلی در ترکیه و معالجات انجام شده در این کشور، در روز چهارشنبه گذشته دومین حمله قلبی برای ریاست فدراسیون صورت گرفت که با توجه به مسائل به وجود آمده و توصیه پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فعالیت سنگین، ایشان تصمیم گرفتتد ضمن انصراف از ادامه حضور، مطابق اساسنامه فعالیت های آینده توسط نایب رییس محترم انجام گردد.

مهدی تاج در حالی استعفا نموده که یکی از نواب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب خواهد شد تا زمینه برگزاری مجمع انتخابات در اردیبهشت 99 را فراهم کند.

بهاروند نایب رییس دوم، صوفی زاده نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال هستند. علی کفاشیان نیز به عنوان نایب رییس اول فعالیت می کرد که به دلیل بازنشستگی از این سمت کنار رفته است.

فدراسیون فوتبال در حال حاضر با مسائل فراوانی از جمله نداشتن سرمربی برای تیم ملی و مسائل اقتصادی دست و پنچه نرم می نماید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 671

به "مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال رسما استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال رسما استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید