مدیر عامل استقلال: پرداختی دوم بازیکنان به زودی انجام می گردد

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران احمد سعادتمند قبل از آغاز تمرین عصر امروز آبی پوشان در جمع بازیکنان گفت: دوست ندارم بیش از اندازه وقت کادر فنی را بگیرم اما واجب بود دقایقی در کنار شما باشم و با هم صحبت کنیم. ما همه سوار یک کشتی شده ایم و مسائل را باهم حل می کنیم. اگر روز چهارشنبه به اهواز آمدم دلیلم این بود که کنار شما باشم. اگر چه من در گرمای شدید اهواز زیر باد کولر نشسته بودم اما شما در زمین بازی می کردید. آن هم در آن گرمای بسیار وحشتناک.

مدیر عامل استقلال: پرداختی دوم بازیکنان به زودی انجام می گردد

وی تاکید نمود: همه می دانند چه اتفاقاتی برای استقلال در اهواز افتاد و به طور حتم اگر داور کمی مماشات می کرد ما با سه امتیاز به تهران باز می گشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت: شما حرفه ای و لایق بازی در بهترین تیم های جهان هستید. بازیکنان حرفه ای در کمال خونسردی در بهترین شرایط روحی قرار می گیرند و اجازه نمی دهند عصبانیت بر آنها حاکم گردد. من خودم بوکس کار می کردم و هر زمانی که عصبی می شدم بیشتر مشت می خوردم. بنابراین باید سعی کنیم همواره آرامش و خونسردی خود را حفظ کنیم.

سعادتمند اعلام نمود: ما در ادامه راه کار سختی در پیش داریم. درست است که بعضی از بازیکنان به حق یا ناحق کارت گرفتند اما باید در کمال آرامش و با قدرت تمام توان خود را به کار بگذاریم تا بتوانیم پیروز شویم.

وی توضیح داد: درست است که مسائلی در راه وجود دارد اما ما در کنار فرهاد و کادر فنی او هستیم تا بتوانیم مسائل را رفع کنیم. البته بابت تاخیری که در پرداختی داشتیم شرمسار شما هستم اما انشاالله ظرف یکی دو روز آینده پرداختی های شما انجام خواهد شد. دلیل تاخیر آن هم سفر برون مرزی ذیحساب ما است که من به او گفتم هر چه سریعتر باید این کار انجام گردد ولی به طور حتم شما نگران نباشد زیرا این مشکل تا دو روز آینده رفع خواهد شد.

وی تاکید نمود: تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست تا همه مسائل استقلال زودتر حل گردد.

در سرانجام صحبت های سعادتمند، فرهاد مجیدی هم صحبت های کوتاهی انجام داد و گفت: از طرف خودم و بازیکنانم از شما تشکر می کنم. ماباید حرفه ای تر برخورد کنیم. بازی چهارشنبه را فراموش نموده ایم و کوشش می کنیم خود را آماده ملاقات برابر سایپا کنیم. بازیکنان من همه زحمت کشیدند. اگر چه ما 9 نفره شدیم و شکست را پذیرفتیم اما از همه بازیکنانم ممنون هستم که کوشش زیادی انجام دادند.

سرمربی استقلال در سرانجام اعلام نمود: اگر کادر فنی هم اشتباهی داشته، در ملاقات برابر سایپا آن را جبران خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1048

به "مدیر عامل استقلال: پرداختی دوم بازیکنان به زودی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل استقلال: پرداختی دوم بازیکنان به زودی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید