لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بازگشت قاتل و مقتول به صحنه جرم!

به گزارش پیامک خنده، امشب از ساعت 23:30 در استادیوم نیوکمپ، بارسلونا میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.

لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بازگشت قاتل و مقتول به صحنه جرم!

با ما سفر کنید و با تور تفریحی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پاری سن ژرمن و بارسلونا تا چند سال پیش 2 رقیب بودند که ملاقاتشان چندان خصمانه برگزار نمی شد، اما با رخ دادن ریمونتادا یا همان کامبک ماورایی آبی و اناری ها با نتیجه 6-1 دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست و کم کم مصاف این 2 تیم را باید یک ملاقات کلاسیک شمرد.

بارسلونای کومان مقتدر نیست. هنوز به مسی وابستگی دارد و نتایجش بد نه، اما معمولی بوده. اگر روزگاری بارسلونا مقابل تیم های درجه 2 قطعا برنده شناخته می شد و تنها رقیب اصلی این تیم، باشگاه های مادریدی بودند، اما افت بارسا باعث شده تا حالا تمام بازی های این تیم هیجان انگیز باشد، زیرا دیگر برنده بی چون و چرا نیستند. هرچند که آبی و اناری ها درگیر تغییر نسل هستند و خیلی هم در این زمینه بد پیش نرفته اند. در تیم کومان گریزمان و دمبله احیا شده اند و دی یونگ در حد سوپراستار در هر پستی بازی می نماید، اما این تیم در کناره ها ضعف دارد و به طور مثال دِست خیلی کار دارد تا طرفداران بارسلونا به سمت راست شان اطمینان نمایند. نکته مثبت بارسلونا، اما درخشش بازیکنان جوان است. موتور ترینکائو روشن شده و عملکرد پدری، مسی را ذوق زده و با انگیزه نموده است.

در سمت مقابل پاری سن ژرمنی واقع شده است که احتمالا در سر طرفدارانش فقط یک کلمه وجود دارد: انتقام. زود است تا دستپخت پوچتینو را قضاوت کنیم، اما او هنوز نیامده به یک چالش مهم برخورده. بدشانسی همیشگی پایتخت نشینان فرانسه عدم حضور نیمار در بازی های فوریه است که البته انگار این بار واقعا اتفاق افتاده و مصدومیتی دروغین نیست. کومان در کنفرانس خبری به بازیکنانش هشدار داده مراقب امباپه باشند و قطعا هم برگ برنده پوچ می تواند مهاجم فرانسوی تیمش باشد که می تواند دفاع سردرگم بارسلونا را دچار چالش کند. اگر پیکه پس از مدت ها در ترکیب قرار بگیرد احتمالا آن پیکه سابق نیست و دیگر گزینه های کومان در دفاع هم چندان سریع نیستند. دیگر ستاره های پاریس مانند ایکاردی و دی ماریا را هم نباید از یاد برد که می توانند گره از کار PSG باز نمایند.

پیش بینی این بازی کاری بی نهایت سخت است، اما با توجه به برگزاری بازی در نیوکمپ شانس بارسا بیشتر است هرچند که محتمل است پاری سن ژرمن به هر نحوی شکست نخورد و بخواهد انتقام را به فرانسه موکول کند.

***

در 5 بازی آخر این 2 تیم پاری سن ژرمن تنها یک بار برنده شده. برد در پارک د پرنس با نتیجه 4-0 که البته عاقبت خوشی نداشت.

آخرین ملاقات این دو تیم که با نتیجه مساوی به انتها رسید در سال 2013 برگزار گردید. این مسئله می توانید دلیلی بر جذاب بودن و عطش 2 تیم برای برد باشد. بارسلونا در 12 بازی آخرش مساوی ننموده و پاریس هم در 9 بازی آخر. سند دیگری بر علاقه 2 تیم به برد.

***

ترکیب احتمالی بارسلونا از نگاه هو اسکورد: ترشتگن - آلبا - لنگله - پیکه - مینگزا - بوسکتس - دی یونگ - پدری - گریزمان - مسی - دمبله

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن از نگاه هو اسکورد: ناواس - فلورنزی - مارکینیوس - کیمپمبه - کورزاوا - گویه - وراتی - پاردس - کین - ایکاردی - امباپه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1433

به "لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بازگشت قاتل و مقتول به صحنه جرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بازگشت قاتل و مقتول به صحنه جرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید