خبرنگاران بیستمین بُرد اتلتیکو و آتش بازی بارسلونا در سن سباستین

به گزارش پیامک خنده، تهران- خبرنگاران- لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا با بیستمین بُرد و تداوم صدرنشینی اتلتیکومادرید و آتش بازی بارسلونا در سن سباستین ادامه یافت.

خبرنگاران بیستمین بُرد اتلتیکو و آتش بازی بارسلونا در سن سباستین

به گزارش خبرنگاران؛ در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، تیم صدرنشین اتلتیکومادرید در خانه خود مقابل تیم سخت کوش آلاوس نهاده شد و با تک گل ارزشمند لوییس سوارز به پیروزی یک بر صفر رسید.

اتلتیکو با این پیروزی 66 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم کرد. تیم تحت راهنمایی دیگو سیمئونه پس از وداع با لیگ قهرمانان اروپا، اکنون تمام تمرکز خود را معطوف به قهرمانی در لالیگا نموده است.

در دیگر ملاقات، بارسلونا در سن سباستین به میهمانی سوسیداد رفت و با ارائه نمایشی عالی و سراسر هجومی به رجحان قاطع 6 بر یک رسید. این در حالی است که بارسلونا در سال های اخیر همیشه در ملاقاتهای خارج از خانه مقابل سوسیداد با مسائل زیادی روبرو می شد.

در این ملاقات، سرجینیو دِست مدافع جناح راست بارسلونا و لیونل مسی هر کدام دو گل به ثمر رساندند. آنتوان گریژمان و عثمان دمبله هم دیگر گلزنان کاتالان ها بودند. تنها گل میزبان را هم بارنتزی به ارمغان آورد.

تیم تحت راهنمایی رونالدو کومان با کسب این پیروزی، جمع امتیازات خود را به عدد 62 رساند و در رتبه دوم جدول نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1528

به "خبرنگاران بیستمین بُرد اتلتیکو و آتش بازی بارسلونا در سن سباستین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیستمین بُرد اتلتیکو و آتش بازی بارسلونا در سن سباستین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید