لیدز 0 - 0 آرسنال؛ فرار عظیم توپچی ها!

به گزارش پیامک خنده، آرسنال در شبی که خوش شانس بود مقایل لیدزیونایتد به تساوی 0-0 رسید.

لیدز 0 - 0 آرسنال؛ فرار عظیم توپچی ها!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیدزیونایتد در نیمه دوم و بعد از اخراج نیکلاس په په حاکم توپ و میدان بود و سه بار نیز توپ را به دیرک آرسنال کوبید، اما در نهایت گلی رد و بدل نشد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 10 و با ضربه از راه دور دنی سبایوس می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد نیکلاس په په، ستاره جوان آرسنال از کناره ها ارسال خطرناکی روی دروازه لیدز انجام داد و توپ داشت با خوش شانسی و به صورت اتفاقی وارد دروازه می شد که به دیرک برخورد کرد.

در دقیقه 29 رافینیا، هافبک لیدز از فاصله ای دور شانس خود را برای باز کردن دروازه آرسنال امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول ضربه کلیچ روی پاس به بیرون هریسون از بالای دروازه برند لنو به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم نیکلاس په په بعد از ضربه به صورت بازیکن لیدز اخراج گردد تا کار توپچی ها دشوارتر از قبل گردد. در دقیقه 61 و روی ارسال ساکا بود که پیر آمریک اوبامیانگ فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه والی او با عکس العمل دروازه بان لیدز همراه شد.

در دقیقه 65 این بار دالاس بود که از فاصله ای قابل توجه می توانست دروازه آرسنال را باز کند، اما برند لنو با واکنشی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 81 این بار رودریگو با ضربه ای فنی دروازه آرسنال را تهدید کرد، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 85 و روی پاس عمقی هکتور بیرین بود که ساکا در موقعیتی تک به تک صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری آرسنال شد، اما او نتوانست میزلر را دریبل کند و دروازه لیدز دروازه را نجات داد.

در دقیقه 88 و روی ارسال پوودا از سمت راست بود که لیدز باز هم تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه سر پامفورد به دیرک دروازه آرسنال برخورد کرد. در اوقات اضافی بود که رافینیا در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او نیز به دیرک دروازه خورد تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل تمام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1299

به "لیدز 0 - 0 آرسنال؛ فرار عظیم توپچی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیدز 0 - 0 آرسنال؛ فرار عظیم توپچی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید