فکری - استقلال، هنوز نهایی نشده است، اعلام سرمربی استقلال در گروی موافقت مالک نساجی

به گزارش پیامک خنده، خبرگزاری خبرنگاران- معاون سابق باشگاه استقلال اعلام نمود محمود فکری - استقلال هنوز نهایی نشده است

فکری - استقلال، هنوز نهایی نشده است، اعلام سرمربی استقلال در گروی موافقت مالک نساجی

به گزارش خبرنگاران، مهدی روحی، معاون سابق باشگاه استقلال یک استوری جدید منتشر نموده است. درحالی که قرار است تا امشب سرمربی جدید استقلال به صورت رسمی اعلام گردد، گفته می گردد محمود فکری از سایر گزینه ها به نیمکت آبی ها نزدیک تر است. حالا مهدی روحی، معاون سابق باشگاه استقلال گفت هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

مهدی روحی در این باره نوشته است: فکری - استقلال هنوز نهایی نشده است. رایزنی مسئولان باشگاه با مسئولان نساجی برای دریافت رضایتنامه فکری و کادر فنی اش ادامه دارد. تا زمانی که نساجی رضایت ندهد، فکری نمی تواند با استقلال قرارداد امضا کند.

در صورت موافقت مالک نساجی، نام محمود فکری بعد از ظهر امروز به عنوان سرمربی آبی ها اعلام می گردد. انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال با یک مانع عظیم روبرو است. برنامه باشگاه استقلال این است که بعد از ظهر امروز نام محمود فکری را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کند اما در این راه یک مانع عظیم وجود دارد. محمود فکری بر سر تمام مفاد قرارداد با استقلال به توافق کامل رسیده و فقط مانده اعلام رضایت باشگاه نساجی که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

شنیدیم علی امیری به مدیران استقلال اعلام نموده که این باشگاه برای به خدمت دریافت فکری باید با رضا حدادیان، مالک نساجی مازندران توافق کند. همچنین از صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی و حنیف عمران زاده به عنوان اعضای کادرفنی استقلال یاد می گردد اما شنیده می گردد اگر فکری و حنیف عمران زاده به استقلال بروند، ممکن است مالک نساجی صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی و سیروس دین محمدی را به عنوان یاری او معرفی کند. با این شرایط باید تا بعد از ظهر منتظر ماند و دید آیا باشگاه استقلال می تواند رضایت محمود فکری را از نساجی بگیرد یا نه.

پس از منتفی شدن حضور آندره آ استراماچونی در استقلال، مدیران این تیم به شدت به دنبال بخدمت دریافت الکساندر نوری سرمربی ایرانی تبار بودند و مذاکراتی را با وی انجام دادند. احمد سعادتمند در آخرین روز حضورش بر جایگاه ریاست باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای در کانال رسمی باشگاه، گفت که مقدمات حضور این سرمربی در ایران صورت گرفته و منتظر تأییدیه نهایی از سوی هیئت مدیره باشگاه است که البته ساعاتی پس از این بیانیه، وی از مدیرعاملی استقلال خلع شد.

با توجه به شواهد و قرائن، اینگونه به نظر می رسد که امکان حضور نوری در استقلال به پایین ترین سطح خود رسیده است و تکلیف این سرمربی تا امروز معین می گردد؛ البته بعید به نظر می رسد که هیئت مدیره و سرپرست مدیرعامل استقلال بتوانند با نوری به توافق برسند. از سوی دیگر، استدلال هایی وجود دارد که نشان می دهد فرهاد مجیدی نیز یکی از گزینه های باشگاه برای بازگشت به نیمکت استقلال است. در جلسه ای که روز گذشته میان پیشکسوت های باشگاه استقلال برگزار گردید، اینگونه به نظر می رسید که بازیکنان قدیمی این باشگاه معتقدند که مجیدی با شناختی که روی تیم دارد، می تواند گزینه مناسب تری برای آبی پوشان باشد.

فکری که در خاتمه فصل قبل راهنمایی نساجی را برعهده گرفت و اتفاقا نتایج خوبی را نیز با این تیم کسب کرد، به صورت جدی با استقلالی ها وارد مذاکره شده و به نیمکت استقلال نزدیک است. باید منتظر ماند و دید در صورت به نتیجه رسیدن این مذاکرات، فکری می تواند از نساجی جدا گردد یا خیر.

مذاکرات با محمد تقوی که مدت زمان کمی راهنمایی تراکتورسازی را در لیگ هیجدهم برعهده داشت، نیز شروع شده است. تقوی که اکنون در خارج از کشور به سر می برد و به عنوان کارشناس ورزشی در شبکه های تلویزیونی حضور پیدا می نماید، دیگر گزینه جدی هیئت مدیره استقلال است که البته گفته می گردد مدیران استقلال به دنبال این هستند تا مجوز سرمربیگری وی در ایران را بگیرند.

به هر حال، از میان گزینه های موجود، شاید شانس الکس نوری از بقیه پایین تر باشد ولی نمی توان به طور قطع گفت که چه کسی بیشتر از سایرین به نیمکت استقلال نزدیک است. اما رقابت مجیدی قائمشهری، تقوی ساروی و فکری جویباری برای نشستن بر روی نیمکت استقلال به یک نبرد تمام عیار مازندرانی تبدیل شده است و نکونامی که اهل شهرستان ری است، دیگر گزینه ای است که شانس حضور او بر روی نیمکت استقلال همچنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1206

به "فکری - استقلال، هنوز نهایی نشده است، اعلام سرمربی استقلال در گروی موافقت مالک نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری - استقلال، هنوز نهایی نشده است، اعلام سرمربی استقلال در گروی موافقت مالک نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید