فناوری Little Signals گوگل از هوا برای برای ارسال نوتیفیکیشن بهره می برد

به گزارش پیامک خنده، طبق آخرین گزارش های منتشر شده از منابع معتبر، گوگل روی یک فناوری به نام Little Signals کار می نماید که می تواند از جریان هوا برای ارسال نوتیفیکیشن ها با کم ترین درصد خطا و انحراف بهره ببرد. این پروژه فعلاً در حال آزمایش است و قرار نیست به این زودی ها معرفی گردد.

فناوری Little Signals گوگل از هوا برای برای ارسال نوتیفیکیشن بهره می برد

فکر کردن در خصوص نوتیفیکیشن ها قطعاً ما را به یاد چراغ های LED چشمک زن و یا صدای زنگ گوشی یا سایر لوازم هوشمند می اندازد. اما این اعلان ها می توانند از روش های دیگری نیز به ما برسند و ما را مطلع نمایند. به همین دلیل، غول موتور جست وجو روی یک فناوری کار می نماید که می تواند جهت مطلعی انسان ها، نوتیفیکیشن ها را به وسیله جریان هوا برای آنان ارسال کند و این اعلان ها بدون خطا و انحراف به حس های مختلف انسان ها برسند.

نام این فناوری Little Signals است که در آزمایشگاهی مستقر در لندن به نام Map Project Office با همکاری استودیوی Seed Google طراحی شده است. آزمایش تازه گوگل در واقع شکل های مختلفی از از رایانه های محیطی را در آینده متصور می گردد. این دیوایس ها از شش چیز استفاده می نمایند که هرکدام از آن ها روش منحصر به فردی برای ارسال پیغام به انسان دارند:

  • هوا با محیط اطراف خود تعامل دارد. جریان هوا برای جلب توجه انسان، اشیایی که مجاور آن ها است همچون برگ های گیاهان را به حرکت در می آورد.
  • دکمه سطح و صدا را جهت برقراری ارتباط و کنترل، ترکیب می نماید.
  • حرکت دارای هفت شاخه است که به صورت گرافیکی اطلاعاتی را مانند تقویم یا تایمر، به وسیله ارتفاع و حرکت خود نشان می دهد. این شاخه ها به صورت جداگانه و یا گروهی کار می نمایند.
  • ریتم،چ صداهایی در محیط فراوری می نماید. ملودی ها حالات مختلف اطلاعات را مانند فوری بودن، مهم بودن یا لحن آن را منتقل می نمایند.
  • سایه به وسیله حرکاتی که ایجاد می نماید می تواند با ادراک انسان ارتباط برقرار کند. آن ها شرایط اجسام را نشان می دهند، مانند تنفس آرام و یا حالت پاسخ دادن.
  • Tap یا ضربه کوتاه از سطوح برای ایجاد صداهایی استفاده می نماید که همچون نوتیفیکیشن ها عمل می نماید. تنها فرق آن این است که هر چه صدا بلندتر باشد، آن اعلان فوری تر و مهم تر است.

5 قابلیت مجذوب کننده اندروید 13 که بی صبرانه منتظرشان هستیم

گوگل روش های زیادی را برای تعامل کاربران با فناوری تازه Little Signals مورد آزمایش قرار داده تا بتواند در نهایت به یک نتیجه گیری مناسب در این مورد برسد. پتنت تازه گوگل که اخیراً در رسانه های خبری منتشر شده، حاکی از آن است که این شرکت روی رابط کاربری پوستی کار می نماید که می تواند به وسیله پوست، حرکات دیوایس را کنترل کند و این احتمال وجود دارد که این فناوری برای طیف وسیعی از محصولات هوشمند و هدفون ها مورد استفاده قرار بگیرد.

به نظر می رسد که دستگاه های هوشمند خانگی از همه شش حالتی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم، استفاده خواهند کرد. در حال حاضر گوگل روی این فناوری در حال اجرا آزمایشات متعدد است و باید دید که در روزهای آینده در خصوص این فناوری تازه که به نظر بسیار هیجان انگیز است چه اخباری منتشر خواهد شد.

منبع: Androidpolice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2017

به "فناوری Little Signals گوگل از هوا برای برای ارسال نوتیفیکیشن بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری Little Signals گوگل از هوا برای برای ارسال نوتیفیکیشن بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید