بهترین بازی های اندرویدی در سال 2021

به گزارش پیامک خنده، اندروید علاوه بریک سیستم عامل موبایل محبوب، یکی از شلوغ ترین پلتفرم های بازی در جهان است.

بهترین بازی های اندرویدی در سال 2021

به گزارش خبرنگاران، در صورتی که به تازگی یک تلفن همراه اندرویدی تهیه کرده اید یا اینکه می خواهید بدانید کدام بازی را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید، ما در این جا لیستی از بازی های پرطرفدار را برای شما تهیه کرده ایم.

Among Us

حتی اگر علاقه ای به بازی نداشته باشید، شاید تا بحال نام این بازی را شنیده باشید، Among Us یک بازی آنلاین مشارکتی و رقابتی است که تیمی از دانشجویان فضایی با هم به حفاظت از یک ایستگاه فضایی می پردازند. بازیکنان به دو گروه افراد خدمه و شیاد تقسیم می شوند. گروه شیاد باید در خفا و بدون هیچ گونه جلب توجهی گروه خدمه را فریب داده و در نهایت ایستگاه فضایی را تخریب کنند. هر کس در معرض این خطر واقع شده است که دیگری ممکن است خنجر پشت سر داشته باشد.

Call of Duty: Mobile

اگر دوست دارید چیزی شبیه به بازی Call of Duty روی کنسول را تجربه کنید، حتما Call of Duty: Mobile را بررسی کنید. این نسخه یک نسخه ساده تر از Call of Duty کنسول است. به طور پیش فرض زمانی که شناور را بر روی دشمن قرار می دهید، اسلحه ها به طور اتوماتیک شلیک می کنند. اگرچه می توان این ویژگی را تغییر داد. این بازی از نظر بصری برای تلفن همراه بسیار چشمگیر است و چندین تفنگ و سایر ویژگی های قابل تنظیم را برای بازی ارائه می دهد.

Pokémon Unite

اگر از بازی های سبک MOBA مانند Dota 2 یا League of Legends روی رایانه شخصی تان لذت می برید، این بازی به شما پیشنهاد می شود. این بازی از تیم های حداکثر پنج نفره تشکیل می شود که با یکدیگر به رقابت می پردازند. هر بازیکن یک پوکمون انتخاب کرده و وارد میدان رقابت می شود تا در برابر پوکمون های وحشی از خود دفاع کند و با این کار EXP کسب کنند. هرچه EXP بیشتری به دست بیاورید؛ قوی تر خواهید شد.

Fortnite

فورتنایت همچنان یکی از محبوب ترین بازی های رایگان اندرویدی است، این بازی در ابتدا برای کنسول ارائه شد و در حال حاضر شاهد عرضه نسخه اندرویدی آن هستیم. سبک این بازی مانند PUBG می باشد. در این بازی شما در یک جمع 100 نفره در یک جزیره قرار می گیرید که از این جمع تنها یک نفر امکان زنده بودن دارند. باید تلاش کنید آن یک نفر شما باشید! اگر گوشی سامسونگ دارید، فورتنایت منحصراً در فروشگاه گلکسی، موجود می باشد گوشی های سایر برند ها باید راستا طولانی را برای نصب این بازی طی کنند.

Dead Cells

Dead Cells یک بازی دیگر با کیفیت کنسول می باشد که برای گوشی های اندرویدی ساخته شده است. برای کسانی که با این بازی آشنا نیستند، این یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که ساعت ها سرگرمتان می کند. این بازی همچنین روی رایانه شخصی نیز قابل اجرا است. در این بازی شما در نقش یک کیمیاگر هستید که در یک جزیره دور افتاده در حال ماموریت است. شما باید از موانع و تله های مرگبار عبور کرده تا به بخش های اصلی این قلعه برسید.

Genshin Impact

این بازی یک بازی گرافیکی است با این داستان که شما و خواهر و برادرهایتان از دنیایی دیگر به زمین تبعید شده اید. شما خواهر و برادر های خود را گم کرده اید و می بایست در دنیایی که در آن گرفتار شده اید از موانع و خطرات عبور کرده و با دشمنان زیادی مقابله کنید. هدف شما پیدا کردن خواهر و برادرتان و ملحق شدن به آن هاست. این بازی دارای جلوه های بصری فوق العاده می باشد.

Pikmin Bloom

این بازی یکی از آخرین باز های موبایل نینتندو و نیانتیک می باشد. حین راه رفتن شما به پرورش موجودات کوچک پیکمین از طریق دانه ها می پردازید. همچنین لذت را به سفر های روزمره شما با پای پیاده به ارمغان می آورد.

Sky: Children of the Light

در این بازی شما در یک سرزمین رویایی در میان ابرا ها قرار دارید، این سرزمین یک سرزمین نفرین شده است. می توانید به اطراف حرکت کنید، از روی موانع عبور کنید و یا حتی در آب شنا کنیدو تلاش کنید تا این سرزمین نفرین شده را نجات دهید. شخصیت مجذوب کننده داستان و احساس پرواز حس خوبی به شما خواهد داد.

Stardew Valley

در این بازی شما در یک منطقه روستایی قرار دارید و سبک جدیدی از زندگی را تجریه می کنید. شما در این بازی مزرعه ای را که دچار افت شده را نجات می دهید و خانه رویایی خود را می سازید. بعد از ساکن شدن در این مزرعه ازدواج می کنید. اگر به بازی های مزرعه ای و مدیریت امور علاقه دارید، این بازی می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد.

منبع: theverge

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2014

به "بهترین بازی های اندرویدی در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازی های اندرویدی در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید