گوشی مفهومی وان پلاس 11 با سیستم خنک کننده مایع رونمایی شد

به گزارش پیامک خنده، همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل گوشی مفهومی وان پلاس 11 رسما رونمایی شد که مهم ترین ویژگی آن، بهره گیری از سیستم خنک کننده مایع موسوم به Active CryoFlux است.

گوشی مفهومی وان پلاس 11 با سیستم خنک کننده مایع رونمایی شد

در این زمینه می توانیم به سیستم های خنک کننده مایع استفاده شده در کیس های کامپیوترها اشاره کنیم که حالا وان پلاس همان تکنولوژی را بسیار کوچک نموده و پیروز شده در این گوشی استفاده کند. در قلب این سیستم خنک کننده، یک میکروپمپ پیزوالکتریکی سرامیکی قرار گرفته است که مایع را از لوله های بین بخش های بالایی و پایینی بدنه گوشی به گردش درمی آورد. میکروپمپ کمتر از 0.2 سانتی متر مربع از فضای دستگاه را اشغال می نماید.

وان پلاس می گوید این سیستم خنک کننده می تواند دمای گوشی را تا 2.1 درجه کاهش دهد و به لطف همین موضوع بازی های مختلف می توانند 3-4 فریم بیشتر در هر ثانیه ارائه دهند. حین شارژ شدن هم دمای بدنه 1.6 درجه کاهش پیدا می نماید. دیگر تفاوت های این مدل نسبت به مدل معمولی عمدتا مربوط به ویژگی های ظاهری است. پنل پشتی این گوشی لوله های تعبیه شده در بدنه را نشان می دهد که البته از نورپردازی هم بهره می برند. در اطراف ماژول دوربین هم نوار LED تعبیه شده است.

هنوز معین نیست که آیا وان پلاس برای گوشی های خود از این فناوری استفاده خواهد نمود یا نه. در سال 2020 شرکت وان پلاس از یک گوشی مفهومی رونمایی کرد که شیشه قرار گرفته روی ماژول دوربین تیره می شد و با این کار دوربین ها مخفی می شدند. اما این فناوری هیچوقت به گوشی های این شرکت راه پیدا نکرد. باید خاطرنشان کنیم گوشی های مفهومی عمدتا برای به رخ کشیدن توانایی های فنی شرکت ها ساخته می شوند و بسیاری از این معینه ها هیچوقت به دست کاربران معمولی نمی رسند.

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 4 مگابایت و رم 4 مگابایت

640,000

تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل G21 TA-1418 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

6,740,000

تومان

خرید گوشی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2175

به "گوشی مفهومی وان پلاس 11 با سیستم خنک کننده مایع رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مفهومی وان پلاس 11 با سیستم خنک کننده مایع رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید