فصل آینده زودتر برگزار می گردد، آمادگی برای حضور تماشاگران داریم

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی در حاشیه مراسم قرعه کشی یک چهارم و نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: امیدوارم همه طرفداران از این قرعه ها راضی باشند. تداخلی بین بازی های لیگ برتر و حذفی نداریم. سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا هستند که از همین فرصت برای بازی های جام حذفی استفاده می کنیم.

فصل آینده زودتر برگزار می گردد، آمادگی برای حضور تماشاگران داریم

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اضافه نمود: اگر تا قبل از فیفا دی بتوانیم بازی های لیگ برتر را به اتمام برسانیم عالی است. بحثی برای اردوهای تیم امید داریم که در حال حل و فصل آن هستیم. دنبال این هستیم که تا اواسط خردادماه آن را حل کنیم.

او درباره تغییر تقویم برگزاری بازی های فصل آینده با توجه به تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داد: از قبل هم می دانستیم تغییراتی داریم و ما ناچاریم لیگ برتر بعدی خودمان را عقب تر بیاوریم و فصل آینده را زودتر آغاز کنیم. ضرورتی که داشتیم تشدید شد و امیدوارم بتوانیم مسائل را حل کنیم تا فصل آینده برای جابجایی هم دچار مشکل نشویم.

مهدی درباره تغییر ساعت دربی 98 مرکز یادآور شد: هنوز هیچ چیز ابلاغ نشده و چیزی نهایی نشده است. ساعت 15:30 به واسطه اینکه گل رقابت های ما دربی است ساعت خوبی نیست اما به هر حال منتظر تصمیمات هستیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر درباره حضور تماشاگران در استادیوم های سراسر کشور گفت: بحث پروتکل ها از قبل رخ داده بود و آمادگی صد درصدی داریم که بستگی به تصمیمات سایر ارگان ها هم دارد. سازمان لیگ آمادگی کامل برای میزبانی دارد و محتمل است از هفته آینده شاهد حضور آنها باشیم. پروتکل برای تمامی کشور ابلاغ شده است و اگر مشکل نشویم فرایند حضور طرفداران نیز فراهم می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1991

به "فصل آینده زودتر برگزار می گردد، آمادگی برای حضور تماشاگران داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل آینده زودتر برگزار می گردد، آمادگی برای حضور تماشاگران داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید