فستیوال های مجذوب کننده تابستانه سال 2018

به گزارش پیامک خنده، جشنواره های فصلی در بین مردم دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. فستیوال تابستانه نیز از آن دسته از جشنواره ها است که در بین تفریحات تابستانه مردم جای خود را به خوبی باز کرده است، اما مجذوب کننده ترین فستیوال های تابستانه کدام اند؟

فستیوال های مجذوب کننده تابستانه سال 2018

فستیوال های تابستانه ای که قصد داریم در این مقاله برای شما معرفی کنیم، مربوط به کشورهای پرتغال، مکزیک، اسپانیا، فرانسه، اتریش و هلند است که در سال 2018 برگزار می شود. در بیشتر این فستیوال های زیبا و رنگارنگ آتش بازی و موسیقی های قدیمی به چشم می خورد.

لیسبون

لیسبون بزرگ ترین شهر و مرکز کشور پرتغال است که در آن مردم معتقد هستند برای یک فستیوال فرهنگی چرا تنها یک آخر هفته وقت بگذارند، بهتر است یک ماه کامل را به آن اختصاص دهند. مردم شهر لیسبون ماه ژوئن را به طور کامل برای بزرگداشت بزرگ مرد آن ها، آنتونیوی پادوا (وی در لیسبون چشم به جهان گشود و از مؤثرترین و فعال ترین مروجین فرقه فرانسیسکان بود) به جشن می پردازند. در این مراسم نمایش های جالب تئاتر برگزار می شود، موسیقی و آهنگ های پرتغالی در خیابان ها نواخته می شود و غذایی که در این مراسم مرسوم است و به صورت گسترده خورده می شود، ماهی کبابی به همراه ریحان است.

دنور

این فستیوالی است که 5 و 6 ماه مه در کولاردو، مرکز دنور برگزار می شود. موضوع اصلی این فستیوال موسیقی اجدادی و قدیمی مکزیکی ها است که بسیار از آن لذت می برند. آن ها با شنیدن صدای ماریاچی بسیار هیجان زده می شوند، گروه ماریاچی یک نوع موسیقی محلی مکزیکی است و قدمت آن به قرن 18 در مکزیک غربی می رسد. این 32 امین دوره از این فستیوال است که امسال برگزار می شود.

برلین

کارناوال بزرگ برلین با جشن های پرسر و صدای خیابانی و هزاران بازدیدکننده هر سال در ماه فوریه برگزار می شد، اما امسال به دلیل سردی هوای برلین در ماه فوریه، آن را به ماه مه منتقل کرده اند و این مراسم در یک آخر هفته از 18 تا 21 ام ماه مه در این شهر برگزار می شود. این فستیوال با رژه، موسیقی، پایکوبی و جشن های خیابانی همراه است.

سویا

یکی از رنگارنگ ترین و پرزرق و برق ترین فستیوال های جهان در سویا اسپانیا برگزار می شود. این فستیوال هر ساله از 15 تا 21 آوریل برگزار می شود. در این جشن پر زرق و برق که پر از نور و رنگ و سر و صدا است، هویت و قدرت شهر به نمایش در می آید.

شهرنیم

فرانسوی ها نیز کم کم کت های زمستانه خود را بیرون می آورند و با لباس های رزمی به استقبال تابستان می فرایند! در این فستیوال با لباس های جنگی و نظامی به رژه در خیابان ها می پردازند؛ این فستیوال از 28 آوریل به مدت سه روز برگزار می شود

لاکرونیا

در اواسط تابستان در شهر لاکرونیا در اسپانیا جشن آتش بازی برگزار می شود. آتش سوزی سنت جان یک جشنواره سنتی و مشهور است که در شب 23 و 24 ژوئن برگزار می شود. در این شب ها به ساحل می فرایند و چوب های به درد نخور را آتش می زنند و به جشن و پای کوبی می پردازند.

سان فرانسیسکو

کارناوال سان فرانسیسکو امسال در 40امین دوره خودش در روز 26 و 27 مه برگزار می شود. این کارناوال در زیر آفتاب درخشان تابستانی همراه با غذاهای لذیذ خیابانی برگزار می شود.

تیرول

انقلاب تابستانی یک آتش بازی در تیرول اتریش است که هر ساله در 23 ژوئن برگزار می شود. این فستیوال در کوه اسکی برگزار می شود و حدود 8000 آتش در دامنه ها برپا می شود. بسیاری از آن ها نماد اسطوره های قدیمی هستند. این فستیوال در شب برگزار می شود.

هلند

اگر در تابستان در پی نسیم ملایم در مزارع هستید و به دور از هیاهو و سر و صدا می شد، بهتر است روز ملی میلز را در هلند بگذرانید، آخر هفته 12 و 13 ماه مه زمان برگزاری این فستیوال است.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1972

به "فستیوال های مجذوب کننده تابستانه سال 2018" امتیاز دهید

1 کاربر به "فستیوال های مجذوب کننده تابستانه سال 2018" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال های مجذوب کننده تابستانه سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید