فرهنگ پاسخگویی در بین مسئولان شهرستان کنگان گسترش یابد

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، فتح الله نوروزی چهارشنبه شب در جمع مردم بنک ضمن تشکر از همراهی و حضور مردم و کوشش های شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر بنک گفت: این دیدارها حرکت ارزشمندی در راستای یکی از مولفه های حقوق شهروندی و نظام مردم سالاری دینی انجام می گیرد.

فرهنگ پاسخگویی در بین مسئولان شهرستان کنگان گسترش یابد

وی افزود: مجموعه دولت وظیفه و تعهدات اصلی خود را خدمت بی منت به مردم می داند. دیدارهای مردمی مفید است و مردم مسائل و مسائل خودشان را در یک محیط متفاوت بیان می نمایند.

فرماندار کنگان اعلام کرد: دیدار چهره به چهره با مردم، اعتماد سازی و نیز آنالیز مسائل مردم بدون واسطه است. یکی از اهداف تحول اداری، ارتقا و حفظ کرامت مردم پرسشگری از حقوق مسلم مردم و پاسخگویی عمده ترین وظیفه مسئولین است.

وی با بیان اینکه نباید ارتباطمان با مردم ضعیف گردد و باید خدمات خود و دولت را به صورت صادقانه و با بهترین شیوه با مردم در میان بگذاریم افزود: پیگیری مطالبات شهروندان تا رسیدن به نتیجه مطلوب وظیفه ای است که همه باید در تحقق آن کوشش نمایند.

نوروزی اعلام کرد: مدیران ضروری است در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید مسائل مردم را احصاء نموده و با برنامه مناسب درصدد برطرف آن باشند.با برنامه ریزی مناسب و با تعامل همه دستگاه های اجرایی بخصوص شهرداران سه گانه شهرستان پروژه های عمرانی در سطح شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی افزود: در دهه مبارک فجر در شهر بنک پروژه هایی با اعتبار 228 میلیون ریال افتتاح و شروع عملیات اجرایی آن انجام می گردد. پروژه هایی که شروع عملیات اجرایی آنها در دهه مبارک فجر در شهر بنک صورت می گیرد شامل احداث اورژانس شهری، احداث سالن ورزشی بانوان، احداث مدرسه 9 کلاسه، توسعه مرکز بهداشتی و درمانی، ایجاد و باز سازی جاده بین مزارع است.

وی گفت: برای مجتمع فرهنگی و هنری شهر بنک اعتبار لازم در نظر گرفته شده و پیمانکار جدید بزودی کار خود را شروع خواهد نمود. بلوار ساحلی و بلوار امام حسین (ع) با کوشش شهرداری و شورای اسلامی و با پشتیبانی فرمانداری در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 134

به "فرهنگ پاسخگویی در بین مسئولان شهرستان کنگان گسترش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ پاسخگویی در بین مسئولان شهرستان کنگان گسترش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید