فردیناند: شکست 7 بر یک رم به یادماندنی ترین بازی حرفه ام است

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران: مدافع انگلیسی منچستریونایتد از پیروزی قاطعانه ای که شیاطین سرخ 6 سال پیش در مهم ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا برابر پایتخت نشینان ایتالیا کسب کردند به عنوان به یادماندنی ترین بازی حرفه اش یاد کرد.

فردیناند: شکست 7 بر یک رم به یادماندنی ترین بازی حرفه ام است

به گزارش خبرنگاران، ریو فردیناند تاکید نمود پیروزی 7 بر صفری که یونایتد سال 2007 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رم ایتالیا به دست آورد را واضح تر از تمام خاطرات دوران بازیگری اش به یاد دارد.

یونایتد در آن بازی رم را با گل های مایکل کریک و کریستیانو رونالدو (هر کدام 2 گل)، وین رونی، آلن اسمیت و پاتریس اورا در هم کوبید و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. با وجود آنکه شیاطین سرخ سال آینده قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند و چند ماه بعد جام باشگاه های دنیا را نیز فتح کردند، ریو فردیناند همچنان پیروزی پرگل برابر رم را برجسته ترین خاطره حرفه بازیگری اش می داند.

وی گفت: آن بازی به یاد ماندنی ترین بازی حرفه ام بود. یادم می آید بعد از آن بازی سرالکس فرگوسن (سرمربی پیشین شیاطین سرخ) به ما گفت:شما نتیجه ای را در بازی امشب رقم زدید که ممکن است در زندگی هر کس تنها یک بار رقم بخورد.

فردیناند 34 ساله اضافه نمود: آن شب از آن شب هایی بود که همه چیز باب طبع تان پیش می رود و نمره بازی تک تک بازیکنان تیم تان از 10 حداقل 8 است. آن شب هر تیمی روبه روی ما قرار می گرفت بدون شک شکست می خورد.

منچستریونایتد در فصل 07-2006 لیگ قهرمانان پس از آنکه در مجموع 2 بازی رفت و برگشت رم را 8 بر 3 شکست داد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریف میلان نشد و در مجموع 2 بازی با نتیجه 5 بر 3 برابر قهرمان رقابت ها تن به شکست داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 357

به "فردیناند: شکست 7 بر یک رم به یادماندنی ترین بازی حرفه ام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردیناند: شکست 7 بر یک رم به یادماندنی ترین بازی حرفه ام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید