فراخوان طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه گیری گلوکز

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تقویت توان توسعه فناوری شرکت های دانش بنیان با رویکرد نوآوری باز و همکاری فناورانه، خدمت جدیدی را طراحی نموده است که از این طریق احتیاجهای تحقیقاتی و فناورانه شرکت های دانش بنیان و پس از آن گروه های پژوهشی و فناور توانمند برای اجرای طرح های تحقیقاتی و توسعه فناوری های مورد احتیاج این شرکت ها را شناسایی می نماید.

فراخوان طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه گیری گلوکز

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در صورت توافق پروپوزال دهنده منتخب (مجری تحقیق) و شرکت دانش بنیان (متقاضی تحقیق) قرارداد سه جانبه ای بین صندوق، متقاضی و مجری منعقد خواهد شد که صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب این قرارداد تا 70 درصد از هزینه اجرای تحقیقات را به شکل بلاعوض به متقاضی پرداخت خواهد نمود. این مبلغ به طور مرحله ای و متناسب با پیشرفت اجرای طرح در اختیار مجری قرار می گیرد.

هدف اصلی از انجام این پروژه تحقیقاتی بین رشته ای، طراحی و ساخت دستگاهی کم هزینه، دقیق و مورد اعتماد برای اندازه گیری غیر تهاجمی و پیوسته قند خون است. در فاز نخست این پروژه تحقیقاتی، الگوریتم یادگیری و شناسایی مدل برای داده های قند خون با خطای حداکثر 10 درصد باید ارائه گردد.

سپس سیگنال های دریافتی با روش های پیشرفته حذف نویز بهبود یابند و بهترین مدل بین داده ها و سیگنال ها شناسایی گردد و مدل هوشی برای پیش بینی مدل برخط قند خون تدوین گردد. در نهایت، سخت افزاری مبتنی بر میکیروکنترلر ARM طراحی گردد.

علاقمندان می توانند طرح های خود را تا 20 آبان ماه جبه صندوق نوآوری و شکوفایی ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1217

به "فراخوان طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه گیری گلوکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه گیری گلوکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید