طراحی سایت: طراحی گوشی وان پلاس 10R به صورت اتفاقی در سایت آمازون فاش شد

به گزارش پیامک خنده، همان طور که می دانید، شرکت وان پلاس قرار است طی مراسمی در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت ماه) از محصولات نو خود نظیر گوشی هوشمند وان پلاس نورد CE 2 لایت و هدفون بی سیم وان پلاس نورد بادز رونمایی کند. در این میان شایعه هایی هم وجود دارد که گفته می گردد این شرکت روی گوشی هوشمند وان پلاس 10R هم کار می نماید که قرار است به عنوان جانشین وان پلاس 9R سال گذشته روانه بازار گوشی های هوشمند گردد. به همین دلیل طراحی این گوشی هوشمند در یک تبلیغ اینستاگرامی به صورت کاملا اتفاقی در وب سایت آمازون لو رفته است که در ادامه به آنالیز آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت: طراحی گوشی وان پلاس 10R به صورت اتفاقی در سایت آمازون فاش شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

شرکت چینی وان پلاس بعد از اینکه تصمیم گرفت میان رده های سری نورد را فراوری و روانه بازار کند، تعداد گوشی های این شرکت در هر سال افزایش پیدا کرد. پیش تر فقط 3 یا نهایتا 4 گوشی از این شرکت را در بازار شاهد بودیم اما بعدها این تعداد به 5 و بیشتر هم رسید. حال به نظر می رسد شرکت چینی اکنون که تقریبا یک فصل کامل از سال 2022 را سپری کردیم، تا فصل پاییز از 6 گوشی تازه رونمایی کند که یکی از آن ها وان پلاس 10R خواهد بود که مشخصات ظاهری آن در وب سایت آمازون و در یک تبلیغ اینستاگرامی فاش شده است.

وب سایت 91mobiles تصویر این تبلیغ را در فضای مجازی منتشر کرد که طراحی قاب پشتی آن کاملا واضح است. پیش تر شایعه هایی مطرح بود که این گوشی هوشمند تازه وان پلاس قرار است در ماه مه (اردیبهشت ماه) در اختیار کاربران قرار بگیرد. اکنون اما با توجه رویداد 8 اردیبهشت وان پلاس و تصاویر تبلیغاتی این گوشی در آمازون می توانیم انتظار معرفی این گوشی در رویداد پیش رو وان پلاس را هم داشته باشیم.

آگهی تبلیغاتی این گوشی بعلاوه به وسیله کاربری در توییتر منتشر شد که بر اساس آن وان پلاس 10R مجهز به یک سیستم دوربین سه گانه است که در یک ماژول دوربین مستطیلی شکل به همراه یک فلش LED در کنار هم دیده می گردد. لوگوی وان پلاس هم در گوشه پایین و سمت راست قاب پشتی به جای وسط آن به چشم می خورد. پیش تر هم مشخصات فنی کامل این گوشی هوشمند تازه وان پلاس لو رفت که به عنوان پرچم دار مالی تازه این شرکت از مشخصات خوبی برخوردار است.

در همین زمینه باید اشاره نمود که وان پلاس 10R از یک نمایشگر 6.7 اینچی E4 AMOLED با رزولوشن FHD+، رفرش ریت 120 هرتزی و پشتیبانی از HDR10 + بهره می برد. این شرکت قبلا تأیید نموده بود که قرار است از پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده کند. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه از 8 هسته بهره می برد که شامل چهار هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز می گردد. بعلاوه بهره گیری از 8/12 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در کنار تراشه Mali-G610 MC6 که عهده دار فعالیت های گرافیکی است باعث شده به طور کلی یک ترکیب سخت افزاری خوب و مناسب را ببینیم که می تواند کارهای روزمره کاربران را به خوبی مرتفع سازند.

شایعه ها می گویند که وان پلاس میخواهد این گوشی هوشمند تازه را با دو باتری با ظرفیت ها و سرعت شارژهای مختلف روانه بازار گوشی های هوشمند کند. یک مدل با شارژر 150 واتی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، دیگری با شارژر 80 واتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تا این عقیده که شرکت ها با افزایش ظرفیت باتری، سرعت شارژر را کاهش می دهند و برعکس، تا حدودی درست باشد. باید خاطر نشان کنیم که این قابلیت در گوشی هوشمند ریلمی GT نئو 3 که به تازگی معرفی شده هم دیده می گردد.

وان پلاس 10R به مشخصاتی نظیر NFC، استاندارد صوتی Hi-Res Audio، دالبی اتموس، بلندگوهای استریو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم مجهز است. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده که رابط کاربری OxygenOS را اجرا خواهد نمود. در سیستم دوربین این گوشی تازه ما شاهد بهره گیری از سه سنسور هستیم که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی همراه با لرزشگیر OIS، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید IMX355 سونی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو است. بعلاوه یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی هم روی پنل جلویی این گوشی قرار گرفته که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. در روزهای آینده احتمالا تاریخ رونمایی این گوشی به طور رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: 91mobiles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2000

به "طراحی سایت: طراحی گوشی وان پلاس 10R به صورت اتفاقی در سایت آمازون فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: طراحی گوشی وان پلاس 10R به صورت اتفاقی در سایت آمازون فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید