اولین تصویر واقعی از گوشی پرچمدار Realme GT 2 Pro

به گزارش پیامک خنده، انتظار می رود گوشی Realme GT 2 Pro به زودی و پیش از شروع سال تازه میلادی رونمایی گردد. گزارش هایی در دست داریم که جزئیات کلیدی گوشی پرچمدار آینده شرکت Realme را فاش نموده است. اطلاعات تازه نشان می دهد که گوشی Realme GT 2 Pro احتمالا اولین گوشی شرکت Realme است که با یک ترابایت حافظه داخلی عرضه می گردد.

اولین تصویر واقعی از گوشی پرچمدار Realme GT 2 Pro

به گزارش خبرنگاران، گوشی های شرکت Realme با شماره مدل RMX3300 و RMX3301 با گوشی پرچم دار Realme GT 2 Pro مرتبط هستند. یکی از افشاگران سرشناس دنیای فناوری، Ishan Aqarwal، تصویری زنده از مدل شماره RMX3300 به اشتراک گذاشته است. در تصویر می بینیم که این دستگاه به چیپست Snapdragon 8 Gen 1، رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 و 3 گیگابایت رم مجازی مجهز شده است.

به جز این نکته جالب که گوشی Realme GT 2 Pro با حافظه یک ترابایتی عرضه خواهد شد، تصویر لورفته بعلاوه فاش می نماید که این نسخه دارای 12 گیگابایت رم نیز خواهد بود. به نظر می رسد که این گوشی پرچمدار در چندین نسخه با ترکیب های متنوع از ظرفیت رم و فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد. از آنجا که این تصویر، گوشی را در یک قاب محافظ نشان می دهد، تمام طراحی پنل جلویی دیده نمی گردد، اما طبق گزارش های دریافتی، گوشی پرچمدار Realme GT 2 Pro به احتمال فراوان در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی مجهز به صفحه نمایش سوراخ دار در پنل جلویی است و دیگری از دوربین زیر نمایشگر استفاده می نماید.

گزارش های اخیر نشان داده اند که گوشی Realme GT 2 Pro دارای یک پنل 6.7 اینچی AMOLED است که وضوح تصویر QHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز را عرضه می نماید. برای عکس های سلفی نیز احتمالا یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پنل جلو استفاده شده است. مجموعه دوربین پشتی این گوشی ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو باشد.

ظرفیت باتری گوشی Realme GT 2 Pro هنوز برای ما تعیین نشده است؛ اما احتمالاً مانند گوشی Realme GT Neo2 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای خواهد داد. طبق گزارش های دریافتی، این دستگاه احتمالاً از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2052

به "اولین تصویر واقعی از گوشی پرچمدار Realme GT 2 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر واقعی از گوشی پرچمدار Realme GT 2 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید