سفر 7 هزار گردشگر خارجی به شوش

به گزارش پیامک خنده، رضا نجاتی فرماندار شوش در حاشیه ملاقات با گروهی از فرانسویان، از سفر 7 هزار گردشگر خارجی از 80 کشور دنیا به این شهرستان در شمال خوزستان از شروع سال جاری اطلاع داد.

سفر 7 هزار گردشگر خارجی به شوش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای تحصیلی کانادا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

نجاتی با بیان اینکه این گردشگران بیشتر از آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، هلند، چین، ژاپن، مالزی، اتریش، تایوان، کره جنوبی، لهستان، بلژیک، روسیه، چک، شیلی، ایتالیا، استرالیا، عراق و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس بودند، گفت:

گردشگران ایتالیا، آلمان و فرانسه بیشترین بازدیدنمایندگان سال جاری آثار باستانی شوش بودند.به گفته او، به طور میانگین طی چند ماه اخیر روزانه 80 دنیاگرد از کشورهای مختلف از جاذبه های گردشگری شوش دیدن می نمایند. نجاتی تاکید نمود که توسعه گردشگری به ایجاد تاسیسات و زیرساخت های تفریحی و توریستی نیازمند است. فرماندار شوش توضیح داد:شهرستان شوش از نظر تاریخی، مذهبی و طبیعی برای جذب گردشگر پتانسیل بالایی دارد و امروز شوش بیش از همواره به ایجاد زیرساخت های تفریحی برای جذب و ماندگاری گردشگران داخلی وخارجی نیازمند است.چند تن از گردشگران فرانسوی نیز با ابراز خوشحالی از سفر به ایران به خبرنگار ایرنا گفتند آثار باستانی شوش که بخشی از تمدن کهن ایران زمین به شمار می رود، بی نظیر است و بناهای تاریخی آن از جاذبه های کم نظیر معماری دنیا محسوب می گردد. گردشگران فرانسوی در سفر یک روزه به این شهر از گنجینه های میراث فرهنگی، باغ موزه قلعه تاریخی و دنیای شوش، کاخ آپادانا، کاخ داریوش، شهر شاهی، شهر پانزدهم، معبد دنیای چغازنبیل و آرامگاه حضرت دانیال (ع) دیدن کردند. شوش از معروف ترین شهرهای دنیای کهن است که زمانی پایتخت حکومت ایلام و پایتخت زمستانی پادشاهی هخامنشی بود. این شهر با داشتن آثار باستانی منحصر به فرد و 2 اثر دنیای چغازنبیل در هفت تپه و قلعه تاریخی شوش، پذیرای دنیاگردان خارجی از سراسر دنیا است. منبع: ایرنامنبع: کجارو
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 659

به "سفر 7 هزار گردشگر خارجی به شوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 7 هزار گردشگر خارجی به شوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید