سعید آقاخانی: هدف اصلی نون خ، شاد کردن مردم است

به گزارش پیامک خنده، خبرگزاری خبرنگاران- کارگردان فصل سوم نون خ گفت: هدف اصلی ما از ساختن این مجموعه تلویزیونی، شاد و بهتر کردن حال مردم بوده است.

سعید آقاخانی: هدف اصلی نون خ، شاد کردن مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سعید آقاخانی درباره فصل سوم نون خ اضافه کرد: ساختن این فصل از نون خ بسیار سخت بود. ما با چند موج کرونا روبرو بودیم و ترس مبتلا شدن به این ویروس منحوس بر سختی کار می اضافه کرد. البته در پشت صحنه تمام شیوه نامه ها مو به مو رعایت می شد. ما برای بیان ضرورت شیوه نامه ها با ماسک جلوی دوربین رفتیم و قصه مان را به نوعی به آن گره زدیم.

وی درباره دغدغه های اصلی این فصل گفت: هدف اصلی ما شاد کردن و بهتر کردن حال خانواده هاست، اما همانند دو فصل گذشته به معرفی ظرفیت های آن دیار هم پرداختیم. در این فصل معدن و گیاهان دارویی را مطرح می کنیم.

آقاخانی ادامه داد: ما همیشه در قصه نقد هایی به مسائل روز جامعه داشته ایم. البته در این فصل بار طنز کار بیشتر شده و نقد اجتماعی کمتر.

وی درباره ادامه دار بودن یا نبودن نون خ اضافه کرد: قصه کشش لازم برای ادامه دار شدن را دارد، حالا باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد.

آقاخانی گفت: از تمام افرادی که زحمت کشیدند و ما را حمایت کردند تشکر می کنم. امیدوارم سریال برای دقایقی خنده را به لب مخاطبان بیاورد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، سریال نون خ 3 این شب ها حوالی ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1728

به "سعید آقاخانی: هدف اصلی نون خ، شاد کردن مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید آقاخانی: هدف اصلی نون خ، شاد کردن مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید