سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر زنان: ویلچر مناسب نداریم، اما سهمیه جاکارتا را کسب می کنیم

به گزارش پیامک خنده، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان، گفت: هر چند زنان بسکتبالیست ویلچرهای مدرن و مناسبی ندارند، اما با همین ویلچرها هم می توانیم در تایلند نایب قهرمان شویم و سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر زنان: ویلچر مناسب نداریم، اما سهمیه جاکارتا را کسب می کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

آذر همایون پور در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اگرچه خیلی ها معتقدند که در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در چین برگزار گردید، زنان بسکتبالیست به خاطر نداشتن ویلچرهای پرسرعت و مدرن نتوانستند به نتایج خوبی دست پیدا نمایند، اما به اعتقاد من در بازی های پاراآسیایی اینچئون با این حال از نظر ویلچر بازیکنان شرایط شاید خیلی بدتر از حالا را داشتند، اما سوم شدند. باید بپذیریم که از نظر سطح فنی اختلاف زیادی با تیم های ژاپن، چین و استرالیا داریم و در کوتاه مدت نمی توان این فاصله را جبران کرد.

وی گفت : در شرایط کنونی چون تعویض ویلچر امکان پذیر نیست، چند رینگ توسط فدراسیون تهیه شده که قرار است در هر تورنمنت به صورت موقت و امانت در اختیار بازیکنان قرار دهند تا پس از خاتمه مسابقات دوباره تحویل فدراسیون بدهند.

همایون پور با اشاره به حضور شش تیم ایران، افغانستان، کره، تایلند، اروگوئه و هند در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند برای کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا، اظهار کرد: هر چند شناخت کافی نسبت به تیم های حاضر در تایلند نداریم، اما معتقدم سطح مسابقات قهرمانی آسیا تایلند پایین تر از چین است و ما می توانیم با راهیابی به فینال علاوه بر کسب عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را نیز کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان در ادامه ، اضافه نمود: برای آماده سازی تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که اسفندماه برگزار می گردد، تنها سه اردو پیش بینی شده که به نظر من تعداد اردوها کم است. البته با تغییراتی که در تیم بعد از بازی های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه چین ایجاد کردیم، سعی داریم تیم جوان و باانگیزه ای را راهی تایلند کنیم تا در این دوره از بازی ها به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 515

به "سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر زنان: ویلچر مناسب نداریم، اما سهمیه جاکارتا را کسب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر زنان: ویلچر مناسب نداریم، اما سهمیه جاکارتا را کسب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید