سرعت قطار در راستا کرمانشاه-ملایر زیاد گردد

به گزارش پیامک خنده، استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود بعضی مسائل در راستا راه آهن کرمانشاه-ملایر، گفت: اولین مشکل در این راستا سرعت پایین حرکت قطارهاست که باید افزایش یابد.

سرعت قطار در راستا کرمانشاه-ملایر زیاد گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، هوشنگ بازوند امروز (20 شهریور) در نشست با مدیرعامل و جمعی از مدیران راه آهن کشور با اشاره به بهره برداری از راه آهن کرمانشاه پس از سالها وقفه در اجرای این پروژه و طولانی شدن بیش از حد اجرای آن، گفت: راه آهن آرزوی دیرینه کرمانشاهیان بود و حالا پس از تحقق آن باید کوشش کنیم این شادی با خدمات مناسب همچنان در کام مردم استان شیرین بماند.

وی به سرعت پایین حرکت قطارها در راستا ملایر-کرمانشاه اشاره نمود و اضافه نمود: این سرعت پایین موجب شده تا استفاده از راه آهن برای مسافران توجیه نداشته باشد و تقاضای ما این است سرعت حرکت قطارها که هم اکنون به دلایل فنی راستا پایین است، هرچه سریعتر با برطرف مسائل این راستا افزایش یابد.

بازوند به بازگشایی مرز خسروی هم اشاره نمود و اضافه نمود: سال گذشته وجود راه آهن یاری بسیاری در بحث جابجایی زوار داشت و این انتظار است که سال جاری با توجه به بازگشایی مرز خسروی و افزایش تردد زوار از استان کرمانشاه، جابجایی مسافران با افزایش حرکت قطارها بیشتر گردد.

بازوند به کهنگی واگن های قطارهای این راستا هم اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به جدید الحداث بودن راستا، توقع و انتظار مردم این است از واگن ها نو در راستا استفاده گردد و امیدواریم این خواسته به حق نیز در دستور کار مدیران راه آهن کشور قرار گیرد.

وی مستقل شدن مدیریت راه آهن استان را خواسته دیگر خود از مدیرعامل شرکت راه آهن مطرح نمود واضافه نمود: متاسفانه هنوز اداره کل راه آهن در استان نداریم و تقاضای ما این است هر چه زودتر بحث مدیریت راه آهن کرمانشاه با توجه به طول راستا بسیار راه آهن در استان، مشخص تکلیف گردد.

استاندار کرمانشاه به پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی هم اشاره ای داشت و اضافه نمود: این پروژه نیازمند تامین اعتبار 1700 میلیارد تومانی است و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد راه اندازی این پروژه ملی و حتی فراملی باشیم.

وی تاکید نمود: مالی شدن راه آهن غرب کشور با بهره برداری از این راستا خود را نشان می دهد و امیدواریم راه آهن کرمانشاه-خسروی که می تواند نقش بسیاری در بحث جابجایی بار و مسافر در سطح کشور داشته باشد، هرچه سریعتر راه اندازی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 355

به "سرعت قطار در راستا کرمانشاه-ملایر زیاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت قطار در راستا کرمانشاه-ملایر زیاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید