برطرف کاستی های خوابگاه های دانشجویی

به گزارش پیامک خنده، استاندار خراسان جنوبی بر اهتمام دانشگاه ها در برطرف کاستی های خوابگاه های دانشجویی پس از دوسال تعطیلی تأکید کرد.

برطرف کاستی های خوابگاه های دانشجویی

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه ملاقات رؤسای دانشگاه های استان گفت: کلاس های دانشگاه ها بعد از 2 سال تعطیلی سال جاری به صورت حضوری برگزار می گردد.

او اضافه نمود: دانشگاه ها مکلفند برای این حضور و بهره برداری مفید دانشجو ها از کلاس های درس اساتید به درستی برنامه ریزی نمایند.

قناعت با اشاره به احتیاج دانشجویان غیربومی به فضای خوابگاهی توضیح داد: با توجه به برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری و عدم احتیاج دانشجویان به فضای خوابگاهی، عملاً خوابگاه های دانشگاه ها طی دو سال گذشته بلااستفاده بوده است.

بیشتر بخوانید

  • وقتی کمبود خوابگاه و اجاره های بالا، نای آمدن را از دانشجویان گرفته است

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: فضا خوابگاهی برای استفاده مجدد دانشجویان در سال تحصیلی نو، باید مورد آنالیز قرار گیرد و کاستی های موجود قبل از اسکان و استقرار دانشجو ها در این محیط ها برطرف نقص گردد.

او ادامه داد: این تکلیف ماست که محیط مناسبی را برای زندگی دانشجو یانی که مهمان استان هستند، فراهم کنیم.

قناعت ادامه داد: تأمین رفاهیات دانشجویان در محیط دانشگاه و خوابگاه، وظیفه همه متولیان امر است و دانشگاه ها باید در این زمینه آمادگی کامل داشته باشند.

در این جلسه دو ساعته پس از بحث و گفتگو، تصمیمات لازم در مورد آغاز سال تحصیلی نو در دانشگاه ها، فضاسازی مناسب و آماده سازی خوابگاه های دانشجویی اتخاذ شد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2100

به "برطرف کاستی های خوابگاه های دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف کاستی های خوابگاه های دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید