دو سینمای تهران یکشنبه ها نیم بها می شوند ، اجرای طرح از نیمه آبان

به گزارش پیامک خنده، مدیرعامل موسسه تصویر شهر مطرح نمود که از نیمه آبان ماه سینماهای راگا و دیدن، علاوه بر سه شنبه ها در روزهای یکشنبه نیز بلیت خود را به صورت نیم بها ارائه می دهند.

دو سینمای تهران یکشنبه ها نیم بها می شوند ، اجرای طرح از نیمه آبان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مجید اکبرشاهی مدیرعامل این موسسه گفت: پس از تجربه پیروز اجرای طرح تابستانه در سینماهای ملت، دیدن، راگا و رازی تصمیم گرفتیم که تمهیداتی برای رفاه بیشتر شهروندان در سینماهای زیرمجموعه در نیمه دوم سال و با توجه به رکودی که بر بازار فرهنگ و هنر سایه انداخته است، در نظر بگیریم که خوشبختانه با موافقت شورای صنفی نمایش مقرر شد که از نیمه آبان ماه بلیت سینماهای راگا و دیدن علاوه بر روزهای سه شنبه، در روزهای یکشنبه نیز برای مخاطبان به صورت نیم بها عرضه گردد و در بقیه ایام هفته هم سانس های اول نیز به صورت نیم بها خواهد بود.

  • آیا با رعایت ممیزی آثار نمایشی بی خاصیت می شوند؟
  • پلتفرم های نمایش خانگی از چه راهی پول در می آورند؟

وی اضافه کرد: در پردیس سینمایی ملت نیز بلیت فیلم های منتخب در قالب طرح شناور اجرا می گردد. در این طرح سه روز ابتدای هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) تا ساعت 17 به صورت نیم بها و از ساعت 17 به بعد برای تمامی فیلم ها بها بلیت از 45 هزار تومان به 35 هزار تومان کاهش می یابد. در دیگر روزهای هفته نیز طبق روال گذشته بهای بلیت در روزهای سه شنبه به صورت کامل نیم بها و سه روز سرانجامی هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه) به صورت تمام بها برای شهروندان ارائه می گردد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر بعلاوه اظهار کرد: پردیس سینمایی رازی نیز از دیگر سینمایی زیرمجموعه این موسسه است که از ابتدای امسال در راستای ارائه تسهیلات ویژه به شهروندان جنوب شهر تهران بهای بلیت آن همچون سال گذشته در تمام ایام هفته با بهای 15 هزار تومان به مخاطبان ارائه می گردد.

اکبرشاهی در سرانجام گفت: امیدواریم که با اجرای این طرح آن قشر از جامعه که سینما را از سبد خانوار خود حذف نموده اند، دوباره با سینما آشتی نموده و بتوانند برای دیدنی فیلم ها به سینما بیایند.

پردیس سینما گالری ملت واقع در بزرگراه نیایش، جنب بوستان ملت با 12 سالن نمایش، پردیس سینمایی راگا در منطقه شهر ری و دیدن در منطقه یافت آباد هر کدام با 3 سالن نمایش و رازی در میدان گمرک با 2 سالن نمایش میزبان شهروندان و مخاطبان سینماست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2120

به "دو سینمای تهران یکشنبه ها نیم بها می شوند ، اجرای طرح از نیمه آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سینمای تهران یکشنبه ها نیم بها می شوند ، اجرای طرح از نیمه آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید