در موزه ونگوگ شهر آمستردام قدم بزنید

به گزارش پیامک خنده، یکی از شهرهای زیبای جهان که در بین علاقمندان به گردشگری، هواداران پر و پا قرص زیادی هم دارد شهر آمستردام در کشور هلند است. شهری زیبا و مجلل که در آن می توانید هم از موزه شهری اش دیدن کنید، هم با حضور در پارک 140 ساله وندال کلی خاطره های خوب برای خودتان خلق کنید. اما در کنار همه جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر آمستردام پیشنهاد می کنیم اگر راهی این سفر شدید، اولویت را روی بازدید از موزه ونگوگ این شهر گذاشته و نام خود را در لیست بازدیدکنندگان از این موزه با شکوه که شهرت جهانی دارد، ثبت کنید.

در موزه ونگوگ شهر آمستردام قدم بزنید

در این موزه بزرگ آثار به یادگار مانده از نقاش هلندی ونسان ونگوگ در کنار آثار دیگر هنرمندان معاصر به نمایش درآمده است. آثاری که در ابتدا از سوی پسر این نقاش مشهور به موزه امانت داده شد، اما بعدها به طور کامل به این موزه اهدا شد.

200 شاهکار هنری نقاشی، 400 طراحی، 700 نامه و 9 پرتره مجموعه آثار هنری هستند که در موزه می توانید از آن ها دیدن کنید. عمر این موزه 4 طبقه بزرگ و زیبا به سال 1973 برمی شود و بخش اصلی آن ساختمان ریتولد نام دارد. ساختمان بزرگ و زیبایی که بخش اعظم آثار هنری فوق را در دل خود جای داده است.

یکی از جذاب ترین بخش های این موزه، نمایشگاه ژاپن است، مجموعه ای که در آن آثار ژاپنی ونگوگ به نمایش درآمده است . خیلی از علاقمندان به هنر معتقدند با حضور در این بخش موزه می توان با روح ونگوگ ارتباط برقرار کرد. بعد از دیدن این بخش ها می توانید سری به طبقه دوم موزه بزنید تا هم از نمایشگاه های موقتی دیدن کنید و هم درباره ترمیم نقاشی های ونگوک اطلاعاتی کسب کنید. علاوه بر این اگر علاقمندان به مرور آثار هنرمندان هم عصر ونگوگ هستید، می توانید سری هم به طبقه سوم بزنید و با دیدن آثار هنرمندان هم دوره ونگوگ از سبک غالب بین هنرمندان این عصر آگاه شوید. جاذبه های دیدنی آمستردام زیاد بوده و شما می توانید در کنار دیدن این موزه از دیگر جاذبه های این شهر هم لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 262

به "در موزه ونگوگ شهر آمستردام قدم بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در موزه ونگوگ شهر آمستردام قدم بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید