خودروهای کمپینگ و کاروانینگ ایران کلوپ دار شدند

به گزارش پیامک خنده، به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، این گردهمایی روز پنجشنبه 3 مهر ماه 1399 و در آستانه فرارسیدن روز دنیای گردشگری، با حضور بیش از 70 دستگاه خودرو مسافرتی (کمپر) از شهرهای مختلف کشور در فضای باز مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، برگزار گشت.

خودروهای کمپینگ و کاروانینگ ایران کلوپ دار شدند

در نخستین گردهمایی کمپرهای کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد، مالکان این نوع خودروها با رعایت پروتکل های بهداشتی بین المللی در مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله اجتماعی به تبادل تجربیات خود با یکدیگر و ارائه توضیحات به علاقه مندان پرداختند.

از مهم ترین اهداف برپایی این گردهمایی می توان به گرامیداشت روز دنیای گردشگری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در راستای تأکید وزیر گردشگری، ترویج گردشگری ارزان قیمت، تشویق گردشگران به انجام سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، نمایش خودروهای کمپر و ترویج گردشگری روستایی، بوم گردی و طبیعت گردی، اشاره نمود.

در ادامه گردهمایی یاد شده، کمپرهای شرکت کننده روز آدینه 4 مهرماه، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را ترک نموده و رالی تور گردشگری خودروهای مسافرتی به مقصد سمنان را استارت می زنند.

خودروهای کمپر پس از عبور از شریف آباد، پاکدشت، ایوانکی، سرخه و گرمسار به شهرستان سمنان رسیده و در جهت خود از کاروانسرای تاریخی لاسجرد سرخه، کاروانسرای ده نمک و کاروانسرای شاه عباسی سمنان بازدید خواهند کرد.

در حاشیه برپایی نخستین همایش کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی از داوطلبان و علاقه مندانی که دارای یکی از انواع خودروهای کمپر هستند، برای عضویت در این کلوپ ثبت نام به عمل آمد و برنامه ها و اهداف آینده کلوپ تشریح شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1188

به "خودروهای کمپینگ و کاروانینگ ایران کلوپ دار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای کمپینگ و کاروانینگ ایران کلوپ دار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید