خداحافظی سیدجلال از تیم ملی

به گزارش پیامک خنده، بعد از اینکه با خانواده ام مشورت کردم تصمیم گرفتم از فوتبال ملی کنار بروم. شرایط برای خودم و پرسپولیس سخت شده و می خواستم تمرکزم را روی پرسپولیس بگذارم.

خداحافظی سیدجلال از تیم ملی

خداحافظی سیدجلال از تیم ملی

سیدجلال حسینی که در آستانه جام جهانی 2018 از فهرست نهایی تیم ملی خط خورد و بعد از این تورنمنت هم دعوت نشد رسما از تیم ملی خداحافظی کرد.کاپیتان 36 ساله پرسپولیس که 116 بازی ملی در کارنامه دوران بازیگری اش ثبت کرد قرار است فردا(یکشنبه) نشستی خبری داشته باشد.نشستی که برانکو و گرشاسبی هم در آن حضور خواهند داشت و سیدجلال درباره داستان حضور 11 ساله اش در تیم ملی صحبت خواهد نمود.

با این حال حسینی امروز در مصاحبه ای بعد از لو رفتن تصمیمیش گفت:بالاخره باید روزی از تیم ملی کنار می رفتم و امروز تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.می خواهم از حالا همه تمرکزم را روی پرسپولیس بگذارم و فکر می کنم فرصت خوبی بود تا از تیم ملی کنار بروم.همان طور که در صفحه شخصی ام نوشتم از همه کسانی که در این مدت از من حمایت کردند تشکر می کنم.

وی ادامه داد:واقعا ممنون مردم کشورم هستم.در متنی که نوشتم هم از همه تشکر کردم و از همین طریق باز هم از مردمی که از من حمایت کردند ممنون هستم.چه زمانی که در تیم ملی بازی می کردم،چه زمانی که از تیم ملی خط خوردم و چه حالا که از تیم ملی خداحافظی کردم بارها از من حمایت کردند و از همه آنها تشکر می کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه خیلی ها منتظر بودند باز هم او را در لباس تیم ملی ببینند گفت:همیشه و در هر حالتی برای موفقیت کوشش کردم.هنوز هم می خواهم به موفقیت هایم ادامه دهم اما شرایط واقعا سخت شده است.بعد از اینکه با خانواده ام مشورت کردم تصمیم گرفتم از فوتبال ملی کنار بروم.شرایط برای خودم و پرسپولیس سخت شده و می خواستم تمرکزم را روی پرسپولیس بگذارم. تا الان یک رقیب سرسخت برای مدافعان تیم ملی بودم اما از امروز طرفدار سرسخت آنها خواهم بود.من با این بچه ها در تیم ملی زندگی کردم و می دانم چقدر کار سختی انجام می دهند.

حسینی در خصوص اینکه برانکو درباره خداحافظی اش چه صحبتی داشته گفت:من با آقای برانکو در این خصوص صحبت کردم. او در جریان همه چیز واقع شده است و من همه چیز را به او گفته بودم.من در زمان سرمربیگری برانکو هم به تیم ملی دعوت می شدم و از او هم قدردانی می کنم. فردا در نشست خبری هم یک بار دیگر از همه کسانی که برایم زحمت کشیدند تشکر خواهم کرد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 101

به "خداحافظی سیدجلال از تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی سیدجلال از تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید