خبرنگاران معتادان بهبود یافته در خلخال شاغل می شوند

به گزارش پیامک خنده، اردبیل - خبرنگاران - رئیس اداره بهزیستی خلخال گفت: با پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره و حمایت ویژه از معتادان بهبود یافته زمینه اشتغال بخشی از این افراد در این شهرستان فراهم شده است.

خبرنگاران معتادان بهبود یافته در خلخال شاغل می شوند

به گزارش خبرنگاران ، ابراهیم مسروری روز پنجشنبه در نشستی با معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال اضافه کرد: سال جاری 18 مورد تسهیلات بانکی اشتغال زایی به مبلغ 9 میلیارد ریال به بهبودیافتگان از اعتیاد پرداخت و زمینه اشتغال این افراد فراهم شد.

او در زمینه فعالیت مرکز نگهداری و بستری معتادان نور امید خلخال اظهارکرد: نتیجه فعالیت این مرکز بهبود تعداد قابل توجهی از معتادان بوده است.

مسروری گفت: ساختمان این مرکز متعلق به شهرداری خلخال است و انتظار می رود شهرداری با اعضای هیات مدیره این مرکز برای ادامه فعالیت همکاری کند.

وی با بیان اینکه 226 معتاد خودمعرف و متجاهر در مرکز ترک اعتیاد نور امید خلخال بستری هستند ، اضافه کرد: تعداد معتادان خودمعرف بستری شده در این مرکز 188 نفر بوده و 38 معتاد متجاهر نیز با صدور حکم قضایی در این مرکز در حال بهبود اعتیاد هستند.

او ارائه یاری اقتصادی مستمر به 25 خانواده بهبودیافته ، یاری غیرنقدی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین خانواده های معتادان بهبودیافته را از اقدامات حمایتی این اداره ذکرکرد.

وی گفت: اقداماتی از جمله غربالگری HIV معتادان مقیم و بهبودیافتگان در مرکز ترک اعتیاد خلخال صورت گرفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی تا به امروز در مرکز نگهداری معتادان خلخال مورد ابتلا و یا مشکوک به بیماری کووید 19 مشاهده نشده است.

احمد قنبری ، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت تنها مرکز ترک اعتیاد و بهبود معتادان در خلخال اظهارکرد: تا زمان احداث ساختمان مستقل ، همکاری شهرداری در واگذاری استیجاری ساختمان با اخذ بهای اجاره ماهانه به این مرکز ضرورت دارد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1447

به "خبرنگاران معتادان بهبود یافته در خلخال شاغل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معتادان بهبود یافته در خلخال شاغل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید