خبرنگاران تیم شهرداری قزوین از لیگ برتر والیبال حذف شد

به گزارش پیامک خنده، قزوین - خبرنگاران - دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: تیم شهرداری قزوین به دلیل عمل نکردن به تعهدات اقتصادی خود از لیگ برتر والیبال حذف شد.

خبرنگاران تیم شهرداری قزوین از لیگ برتر والیبال حذف شد

میلاد تقوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: طی مصاحبه های مختلف از روز ثبت نام لیگ برتر خاطرنشان کرده بودیم شرط باقی ماندن در لیگ برتر عمل کردن به تعهدات براساس آیین نامه فدراسیون است.

وی اضافه نمود: البته فدراسیون والیبال با توجه به شرایط سخت کشور، مقداری با مسامحه و مساعدت با تیم های ثبت نام نماینده برخورد می کرد و بعضی از تعهدات را به صورت نقدی، چک، ضمانت نامه بانکی و تعهد کتبی دریافت می نمود.

این مسوول گفت: بعضی از این تعهدات قبل از قرعه کشی اخذ شده بود و از اول هم خاطرنشان کرده بودیم تیم های که به تعهد خود عمل ننمایند از گردونه لیگ برتر کنار گذاشته خواهند شد.

تقوی خاطر نشان ساخت: شهرداری قزوین هم در مورد پرداخت مبلغ کپی رایت باید اقدام می کرد که در نامه ای کتبی خاطرنشان کرد که نمی تواند به این تعهد عمل کند.

وی اضافه نمود: ما علیرغم این نامه کتبی، چندین بار دیگر با تیم شهرداری قزوین مکاتبه کردیم و مسوولان این تیم، هفته گذشته به فدراسیون نامه زدند که نمی توانند به این تعهد خود عمل نمایند.

تقوی گفت:فدراسیون خاطرنشان کرد طبق قانون اگر تیم شهرداری قزوین به تعهد خود عمل نکند به منزله انصراف از حضور در لیگ برتر محسوب می گردد و با دریافت جواب نامه منفی از شهرداری قزوین، تیم اراک را جایگزین تیم شهرداری قزوین کرد.

تیم شهرداری قزوین سال جاری پس از 13 سال به لیگ برتر راه یافته بود که در نهایت به دلیل انجام نشدن تعهدات اقتصادی این تیم از حضور در لیگ برتر منع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1160

به "خبرنگاران تیم شهرداری قزوین از لیگ برتر والیبال حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم شهرداری قزوین از لیگ برتر والیبال حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید