خبرنگاران اصناف آذربایجان غربی از ساعت 18 امروز تا یک ماه تعطیل می شوند

به گزارش پیامک خنده، ارومیه- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعطیلی همه مشاغل و اصناف به جز گروه یک، از ساعت 18 عصر امروز، سه شنبه به مدت یک ماه در هشت شهر این استان اجرا می شود.

خبرنگاران اصناف آذربایجان غربی از ساعت 18 امروز تا یک ماه تعطیل می شوند

علی مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این هشت شهر شامل ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد، میاندوآب، سلماس، پیرانشهر و نقده است که محدودیت های جدید در آنها به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: این طرح که از عصر امروز آغاز می شود، تا 20 آذر امسال ادامه دارد و همه روزه، اکیپ های بازرسی در سطح شهرستان های هشت گانه موارد لازم را بررسی می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تنها مشاغل گروه یک شامل مراکز درمانی، داروخانه ها، امداد و نجات، آتش نشانی ها، آمبولانس ها و مراکزی که سرویس های عمومی مانند آب، برق، تلفن و مواد غذایی را در اختیار افراد قرار می دهند و مراکز توزیع مواد غذایی نظیر سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای می توانند پس از این ساعت فعالیت داشته باشند.

مصطفوی گفت: فرمانداران این شهرستان ها، مسوول اجرای دقیق این طرح هستند و نظارت جدی در این خصوص باید صورت گیرد.

به گزارش خبرنگاران، طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، مقررات تعطیلی مشاغل گروه های 2، 3 و 4 در همه مراکز استان ها و شهرهای پرجمعیت کشور از 20 آبان تا 20 آذر اجرایی خواهد شد.

علاوه بر آن، ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه های 2، 3 و 4 در 9 شهرستان اشنویه، نقده، پیرانشهر، بوکان، خوی، سلماس، ماکو، تکاب و مهاباد به صورت هفتگی اجرا می شود.

تا به امروز بیش از 2 هزار و 150 نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1273

به "خبرنگاران اصناف آذربایجان غربی از ساعت 18 امروز تا یک ماه تعطیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اصناف آذربایجان غربی از ساعت 18 امروز تا یک ماه تعطیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید